Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Podobné to je, když si chce člověk vypít v klidu pivko a u vedlejšího stolu je rodinka se dvěma rozjívenými mrňaty, které tam ječí a pobíhají mezi stoly za naprostého nezájmu rodičů.

0 0
možnosti

J25i82r39i 12H39l37a64v47a

16. 3. 2022 18:54

Odpocinkove a osvezujici cteni. Díky za prispevek.R^R^;-)

2 0
možnosti
Foto

A já Vám moc děkuji za milé hodnocení.

0 0
možnosti

I30v75a63n11a 35L65a77n74c36e

16. 3. 2022 11:32

ČÍM jsem starší, tím více mi vadí vřískající a nekontrolovatelně pobíhající děti. Před několika měsíci jsem viděla maminku, jak marně honila svého asi pětiletého nebo šestiletého synáčka po obchodě. On jí utíkal, zastavil se a bavil se, jak je máma pomalá. Nevšiml si však mne. Když se chtěl opět rozběhnout, tak jsem mu vstoupila do cesty a hezky česky jsem na něj houkla: "Tady běhat nebudeš." Hrůzou na mě vytřeštil oči, jednak mi nerozuměl a jednak někdo se mu postavil do cesty. Máma k němu doběhla, chytla ho za ruku a hezky vlídně mu domlouvala, že ji nemůže takto utíkat. Ale kluk měl vytřeštěné oči a neustále se na mne ohlížel, jestli je nebudu následovat. A stačilo tak málo, klidně bych mohla sloužit jako strašidlo pro děti;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, jen víc takových "strašidel" na správném místě. Tleskám Vám! R^

1 0
možnosti
Foto

R^Nojo, Zdeni, taky jsme se jako kluci furt prali, byli jsme jak malá koťata. Měli jsme pořád žákajdu plnou poznámek;-D

3 0
možnosti
Foto

Tuším, že na to vzpomínáš s láskou, že jo? ;-D

0 0
možnosti

Už jsem něco podobného zažila před několika dny v tramvaji, 2 kluci a dokonce jedno děvče, slovník jako dlaždiči a okopávali se jako koně, v tram. se všichni koukali z okna a já radši vystoupila o stanici dřív-co dodat, všichni mladí nejsou stejní...

Hezký den Zdeni, zdravím

1 0
možnosti
Foto

Je moc smutný, že pár výrostků takovým chováním vlastně šikanuje celou tramvaj slušných lidí, kteří s nimi do střetu nejdou, protože by jen vznikl konflikt, o který nikdo z nich nestojí.

0 0
možnosti

Jo, dneska se nejlépe hraje hra "Kdo první uvidí něco jiného než hnusnou šedivou protihlukovou betonovou stěnu?" :-) ...

1 0
možnosti
Foto

Jak kluky nejlépe potrestat? Sebrat jim mobily.

2 0
možnosti

Ale houby, jednoduše na ně zařvat: "Jestli okamžitě nepřestanete, tak vám ty balls utrhnu oběma!"

P.S. Nemůžu zapomenout na Wimbledon před několika lety, kdy sběrač schytal při podání úder právě tam a jeho bolestivé zkroucení komentoval hráč na příjmu slovy: "New balls, please ..." :-)

2 0
možnosti
Foto

Tipuju, že kámo nepoužil slovo přirození.;-D

5 0
možnosti
Foto

Klárko, člověče, právě že použil. V té bitevní situaci to bylo krásně kuriózní, měla jsem co dělat, aby mě to neodbouralo. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^, raději to nebudu komentovat, zbytečně bych se rozčiloval. Vám, paní Ortová, přeji hezký den a hlavně ať zdraví drží. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc! A jinak, popravdě, byla jsem ráda, že jsem taky jednu pěstí neschytala. To víte, jak ti kluci byli v ráži... ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik