Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, nezlobíš se, že jsem prozradila, že jsi mě k blogu ponoukla? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, doufám, že už je ti lépe. Čtení tvých úžasných článků mi chybělo. Umíš krásně skládat příběhy i z obyčejných věcí a tvůj smysl pro humor je nakažlivý. Obraty jako "obličejový striptýz" prostě miluju!R^R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Milá Pavli, moc Ti děkuji!V Ještě stále jsem v domácí rekonvalescenci, ale snad už se blíží návrat do života. Bylo to dlouhé trápení a hlavně hodně pomalé uzdravování.

2 0
možnosti
IL

I48v43a19n66a 44L32a35n95c42e

19. 5. 2022 14:55

Přeji Vám rychlé uzdravení,V říkala jsem si, že jsem o Vás dlouho neslyšela. ?

Doktorka mi dělala minulé pondělí testy na antibody proti kovidu, většinou to dělají automaticky, když jdete na krev. Tak mám hodně vysoké, a protože mám pouze jednu injekci a to už před rokem, tak to znamená, že jsem kovid asi prodělala. Začátkem roku jsem byla tři dny nemocná, nejvíce mi vadilo, že jsem nemohla udržet krevní tlak, padal mi hrozně nízko. Tak jsem jedla sůl a zapíjela ji vodou, aby tlak šel nahoru a nechtělo se mi omdlévat. Trochu teplotu, jinak nic.

Bez roušky už chodím dlouho, určitě přes rok, protože není dobré pro imunitní systém se dlouhodobě chránit a potom vyjít mezi lidi.

Těším se na pokračování, protože to popisujete s humorem. Opravdu Vám přeji hodně a hodně zdraví.

3 0
možnosti
Foto

Já jsem po týdnu nachlazení a dvou negativních Ag testech přišla o čich, tak jsem si myslela, že mě konečně dostal. Specifických protilátek mám ovšem jen stopy ("asi jsem nějakou virovou částici někdy potkala"), zato spoustu protilátek proti "starým" koronavirům. Patrně umějí odpálit covid nejen u dětí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, dokud jste psala, sledoval jsem Váš FB, pak ticho... Je skvělé, že jste zpětR^V

2 0
možnosti
Foto

Milý Jaroslave, moc Vám děkuji!!! Jsem ještě stále ve fázi hodně pomalého uzdravování, ale zaplaťpámbu už jde o uzdravování.R^

1 0
možnosti
JT

Hlavně, že jste zpět a máte to za sebou. Přeji vše dobré:-) Já to měl v pohodě, v podstatě jednu vášnivou noc a byl jsem pak dost unavený, celé to trvalo asi pět dní (u mě tedy bez očkování). Ale znám lidi, které to dost sejmulo. A co se týče vakcinace, bylo to také různorodé, někdo byl, někdo nebyl. Zkrátka ta potvůrka působila na každého jinak, každý jsme jiný a také naše imunita je jiná, ať již přirozená či posílená vakcinací. Zkušenost je nepřenosná.

4 0
možnosti
Foto

Milý Jene, to jste napsal naprosto trefně a správně. Já jsem ještě stále ve fázi uzdravování, tak snad už budu zocelena.:-)

2 0
možnosti
MB

Pár lidí, co to "chytili" znám. A musím konstatovat, že každý to měl jinačí. Někdo týden v posteli skoro v bezvědomí, jiný jenom papírově, protože povinné testování. Já dva dny více unavený v posteli, protože jako důchodce můžu ležet jak dlouho chci, bez teploty a trochu kašel s barevnýma těma, no, však víte co se vykašlává...

Je to geniálně zkonstruovaná nemoc. Ideální pro zjištění toho, co si může vrchnost vůči poddaným dovolit.

Jenom mě trochu zaráží ta čínská politika nulové tolerance. Že by konstruktéři této chřipky věděli něco více a brání své obyvatelstvo i za cenu obrovských ekonomických ztrát?

Uvidíme na podzim. Jo, a opíchaný nejsem!

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za zajímavé zamyšlení. To víte, že po tom všem, co jsem za poslední dva měsíce zažila, se mi hlavou rojí nejedna podezíravá myšlenka. Poctivě říkám, že nic podobného jsem - na mou duši - v životě neprodělala.

0 0
možnosti
KL

Sice neznám rozuzlení Vašeho příběhu, ale z toho, že má pokračování, že jste jej nakonec napsala a že se vyskytujete i zde v diskuzi, dedukuji, že to nakonec dobře dopadlo. Z čehož mám radost a to nejen kvůli tomu, že mi Vaše články chyběly :-)...

4 0
možnosti
Foto

Milá Kateřino, moc Vám děkuji!!! Můžu prozradit, že momentálně jsem stále ještě ve fázi uzdravování, jde to velice pomalu, ale zaplaťpámbu jde.

3 0
možnosti
PV

P10a19v49e80l 93V84é71b81r

19. 5. 2022 12:14

A to víte, že i na chřipku sem tam někdo skončí na přístrojích a někdo dokonce zemře?

0 3
možnosti
Foto

Dobrý den. No to samozřejmě vím, proto se jakožto letitá astmatička nechávám proti chřipce každý rok očkovat. Ale to je na rozhodnutí každého jednotlivce. U mě je to rozhodnutí ovlivněno jednak tou mojí nemocí a také tím, že v knihovně každý den obsluhuji velký počet lidí. Tudíž asi tak.

1 0
možnosti
PK

A pochopil jsem, že jste vzdorovala bez vakcinace...

0 1
možnosti
Foto

Kdepak. Jsem 3x očkovaná, třetí dávku jsem měla v prosinci. A právě té vakcinaci vděčím na to, že jsem neskončila na přístrojích.

1 0
možnosti
Foto

Zdenko, vítejte zpátky, Jitka si o Vás dělala velkou starost.

5 0
možnosti
Foto

Já jsem si pak všimla, že Zdeňka občas problikne jako aktivní na FB. A vždycky jsem si řekla, dobrý, žije!

2 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik