Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni rád Tě vidím zpátky, palce jsem držel poctivě :-)

1 0
možnosti
Foto

Milý Filipe, moc Ti děkuji. Snad už můžu směle doufat v lepší dny.

1 0
možnosti

Reportáž o zdraví nabytí, to člověka chytí.... ;-)... Zdeni zdravím a těším se z tvého návratu Blogerského....R^

1 0
možnosti
Foto

Milá Vlastičko, děkuji, to jste moc hodná!!! V

0 0
možnosti

I84v79a80n88a 21L98a78n91c33e

20. 5. 2022 10:24

Tohle nebyla neškodná chřipečka,;-( vaše nemoc má ještě pokračování;-(

1 0
možnosti
Foto

Bohužel ano. Ale už se snažím být maličko nad věcí, konečně to trochu jde.

0 0
možnosti

Pamatuji se, že některé u mne byly některé projevy covidu dokonce "přínosné". Několikadenní ležení v posteli, kdy jsem byla schopna horko těžko dojít jenom na záchod, ale už ne do sprchy, se projevilo tím, že jsem (kulantně řečeno) příliš nevoněla. Dokonce tak, že se to nedalo vydržet. A tak jsem se rozhodla, že i kdybych měla umřít, tak další den ráno do té sprchy dolezu. Nicméně covid mne zachránil. Když jsem se totiž ráno probudila, necítila jsem nic a bylo po problému :-)...

4 0
možnosti
Foto

Milá Kateřino, to je naprosto skvělá příhoda. Ani nevíte, jak moc Vás chápu ;-D;-D;-D!

0 0
možnosti

J29i18r67i 70H53l88a78v48a

20. 5. 2022 9:34

Dobre ze jste zpátky, rad Vas ctu.

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám, pane Jiří, děkuji!!!

0 0
možnosti
Foto

Je vidět, že teď už jste klidnější. Na FB mi to připadalo sugestivnější a děsivější.

1 0
možnosti
Foto

Teď už si troufám sem tam i na lepší náladu :-).

2 0
možnosti
Foto

Holka zlatá, už tak jsi mi dělala starosti, když ses dlouho neozývala. Teď se Ti nedivím, při čtení se mi ježí vše, co se ježit může a jsem moc rád, že to máš konečně za sebou a jsi v pohodě:-)

2 0
možnosti
Foto

Milý Jeníčku, moc se mi stýskalo a těšila jsem se mezi vás zpět. Ale nešlo to. Tak snad už se blíží uzdravení. Po té době bych si to snad i zasloužila.:-)

1 0
možnosti

J23a87n 87D48o64u36š69e37k

20. 5. 2022 8:48

Sice je vám mizerně a mě je to upřímně líto, ale užil jsem si každé slovíčko textu. Holt, zdá se že knihovnice získávají talent psát s každou přečtenou knihou. V

5 0
možnosti
Foto

Jéé, děkuji a přeji Vám příjemný pátek!!!

1 0
možnosti

V roušce vypadají všichni stejně a to se mi na tom všem nejvíc líbilo.:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

No právě ;-D. Ačkoli ty horečnaté oči taky leccos prozradí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,43
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik