Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78i77r48i 49H82l23a61v32a

22. 5. 2022 8:44

Tentokrat prijimam...ale priste to muze dojit tak daleko, ze se snad rozčertim.;-)

0 0
možnosti

J98i52r12i 77H26l72a17v40a

22. 5. 2022 7:46

Je nas tady moc Jirku....Ve me hrklo když jsem četl Vaši odpověď, pani Zdenko, ale pak jsem si uvědomil, ze jsem tak moc neřekl, a není adresovana k moji poznámce.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jejda, to jsem si vůbec neuvědomila, měla jsem to napsat adresněji. Tak speciálně pro Vás přidávám jedno omluvné pohlazení. :-)

0 0
možnosti

Covid nemá logiku. Já jsem Covid prodělal mirnym způsobem ale musím říct, že určitě zajímavým. Mírná zimnice - ulehl jsem a někdo mi zapnul příjemné vytápění v oblasti prsou a po nějaké době ve vteřině mi to zase vypnuli.

Měl jsem doporučení brát extrémní dávky vitamínu C.

Každopádně jsem rád, že jsme Covid v rodině, kterou jsem nevědomky nakazil, přežili v pohodě.

Drsné poznatky s Covidem tady na blogu popisovali blogeri V Kroupa a P Banga. Jakmile to bylo možné, okamžitě jsme se nechali očkovat.

Dokáže ale někdo pochopit blogera Větvičku - koronapodvod a další priblble nesmysly o Covidu které šířil? Paní Kristofikova, stydite se?

1 2
možnosti

Covid nemá logiku. Já jsem Covid prodělal mirnym způsobem ale musím říct, že určitě zajímavým. Mírná zimnice - ulehl jsem a někdo mi zapnul příjemné vytápění v oblasti prsou a po nějaké době ve vteřině mi to zase vypnuli.

Měl jsem doporučení brát extrémní dávky vitamínu C.

Každopádně jsem rád, že jsme Covid v rodině, kterou jsem nevědomky nakazil, přežili

2 0
možnosti
Foto

Tak to vám moc přeji, že jste to zvládli bez většího trápení!!! R^

0 0
možnosti
Foto

Naprosto zbytečná diskuse.

Každý prostě nějaký nachlazení nebo, co snášíme úplně jinak. Já teda dostal dvě dávky a nemocný jsem byl naposledy asi před třiceti lety, ale každý to tak prostě nemá. Můj otec 83 let, po první dávce málem umřel, tři týdny ležel a opravdu jsme mysleli, že nastala jeho poslední hodinka, nakonec se vzpamatoval, ale prohlásil, že takhle zle mu bylo naposledy když byl dítě a od té doby nebyl nikdy nemocný.

0 0
možnosti
Foto

To máte naprostou pravdu. Moje maminka například po první dávce dostala pásový opar s takovými komplikacemi, že ji záchranka odvezla do nemocnice. A pak další dávku naopak snesla naprosto bez problémů. Mám poznatky i ze své knihovnické profese, kdy mi spousta čtenářů hlásila, že absolvovali očkování zcela v pohodě, ale bylo i nemálo těch, kdo vyprávěli o následných vysokých teplotách a podobně. Je to fakt hodně individuální.

0 0
možnosti

Pokud jste si myslela, že jako osmiletá matka držíte světový rekord, tak Vás musím zklamat. Před pár dny jsem četla, že nějaká Peruánka porodila už v pěti.

Mrzí mne, že jsem Vám ten zápis do Guinnessovky zkazila ;-)...

2 0
možnosti
Foto

;-( A já jsem se tak těšila, jak se tam blýsknu.

0 0
možnosti

J32i36r78i 19H77l41a29v74a

21. 5. 2022 14:00

Humor je lek.R^;-)

2 0
možnosti
Foto

To je fakt. A člověk k němu ani nepotřebuje kartičku zdravotní pojišťovny.:-)

1 0
možnosti

Co člověk, to jiná reakce na Covid, soused byl rád, že to přežil, druhému se to nepodařilo. Můžete být sportovec nebo se cpát vitamíny ale Covidu je to jedno. Ale vím, že v té nemoci je díky za každé nové ráno kdy je lépe. Přeji jen dobré dny.R^

3 0
možnosti
Foto

Milá Radko, to jste definovala skvěle. Moc Vám za tuto reakci děkuji!!! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,40
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik