Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Osobně jsem rád, že žiji v době, kdy žiji.

U všech těch romantických představ o minulosti by měly padnout i otázky:

Jak byste v dané době řešili svůj bolavý zub? Zánět slepého střeva? Artrózu?

Co dobová hygiena? Co tehdejší nabídka potravin a jejich uchování?

0 0
možnosti
KL

Moc se mi líbí oba, kdy pánové nosili klobouky a na pozdrav jej pravou rukou mírně pozdvihli. V levé totiž měli zavěšenu dámu, která na pozdrav jen mírně přikývla a pousmála se :-). Ta doba mi připadá taková elegantní a klidná. Prostě naprostý kontrast vůči dnešku. Respektive ji tak vidím.

Ono je to totiž přesně tak, jak píšete. Prostě bych z té doby chtěla vyzobávat jen třešinky :-)...

2 0
možnosti
Foto

Milá Kateřino, já se tou dobou s chutí projdu s Vámi. Elegantní a klidnou dobu bych si moc přála. Tolik mi schází obyčejná lidská slušnost.R^

1 0
možnosti
Foto

A chtěl by někdo žít třeba v budoucnosti?

0 0
možnosti
Foto

V budoucnosti? Nejsem si jistá, ale nakouknout bych tam chtěla... Jen taj k ze zvědavosti, jak žijí naši potomci...;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak ti nevím... možná chvíli zlatý šedesátý... nebo první republika? nebooo... no hlavně abych v té době byla zdravá a mladá a pak se dá vydržet leccos:-)

3 0
možnosti
Foto

Zuzi, to jsi vystihla báječně. Tak se spolu sejdeme v šedesátých letech, to by bylo, abychom tam na sebe nenarazily :-).

0 0
možnosti
JM

J28a49n 56M72a23r35e50k

6. 6. 2022 15:19

Začátek 12 století? Představte si tu hygienu, a chvíli, kdy vám rozbolejí zuby a chudáci muži, kterým se ucpe prostata. Já bych docela USA let padesátých.

0 0
možnosti
Foto

Nojo, no, člověk, když si vybírá století, nesmí být cimprlich ;-D.

0 0
možnosti
GG

Za oknem mám” krásných” 34 stupňů Celsia, takže, já bych ráda do poslední doby ledové, někam ke konci.

0 0
možnosti
Foto

Brrr, to radši ne. Na ten pocit stačí dobrá zmrzlina ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Starý Egypt, v jakémkoli věku. Woodstock nebo San Francisco v 60. létech, ve věku puberty nebo kolem dvacítky. Ameriku konce osmdesátek a začátku devadesátek, ve stejném věku (všude samozřejmě jako tamní, ne cizinec), kvůli kultuře, společenskému vývoji atd. Indii nebo Persii v době tak před 150 lety, už jenom kvůli té architektuře. A v neposlední řadě dobu někdy před 12 tisíci let, abych viděl, co se tu doopravdy dělo, protože o tom oficiálně víme kulové. Jo a Tungusku roku 1908. :)

2 0
možnosti
VF

Tunguzsko, paráda, ale z patřičné vzdálenosti.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik