Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IN

Nevím, kdy se tento termín začal používat, jistě naše babičky ho neznaly:-), je to skoro jazykolam. Člověka, který tímto se vymlouvá, se nedá zařadit asi ani mezi choleriky, kteří rádi od nějaké činnosti utíkají a nedokončí ji.

0 0
možnosti

Prokrastinace byla moje doména. Tak dlouhou jsem odkládal to, co jsem mohl v klidu udělat během pár dní, abych to posléze, až už nebylo úniku, udělal za půl dne. V tom stresu z mála času jsem byl nakonec extrémně výkonný a zvládl jsem vše (ale byly to nervy).:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, přesně tuto variantu mám taky v malíčku :-).

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, to je celé velký omyl. Prokrastinace není žádná škodlivá nemoc, ale veskrze užitečný stav mysli, který chrání člověka před kolapsem z totálního přepracování;-)

6 0
možnosti
Foto

Jeníčku, to je tak krásná definice, že bych ji uzákonila!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeni, v posledních týdnech na ni nemám čas... ale jinak taky umím dobře odložit ;-D

2 0
možnosti
Foto

Filipe, nemít čas na prokrastinaci, to je úžasná metoda;-D!!!

0 0
možnosti
Foto

Trpím. A nemůžu si pomoci. Tvůj článek mi přesně mluví z duše.R^R^:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, ani nevíš, jak jsem ráda, že mám souputnici, děkuji! :-)

0 0
možnosti
JK

Zítra si váš příspěvek určitě přečtu:-)

4 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, Vaše skvělá reakce mě nahlas rozesmála, za což Vám moc děkuji! R^

0 0
možnosti
MS

Jak kdosi moudrý již jednou řekl: "Chtěl jsem se zúčastnit kurzů boje s prokrastinací - ale jejich konání bylo odloženo." :-P ...

3 0
možnosti
Foto

No to je taky moc půvabná hláška, děkuji Vám za ni!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, mám to taky, akorát tomu neříkám tak tajemně, zkrátka jsem někdy líná jak veš;-D

4 0
možnosti
Foto

Jitko, Ty a líná? Nesmysl! Prostě se jen nenecháš zahltit povinnostmi, protože také odpočívat, číst a zbůhdarma se povalovat je třeba! ;-D

0 0
možnosti
IL

I34v49a21n40a 25L27a82n82c31e

11. 6. 2022 10:22

Já mám prokrastinové pondělky. Každé pondělí stávkuju, všechno nechávám na zítra. Nevařím, neperu a jenom jím, to bych také mohla nechat až na to uterý, jistě by mi dietka prospěla.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, jídlo bych nevynechávala, to není práce, to je zábava :-). Ale prokrastinové pondělky, to se mi moc líbí!

0 0
možnosti
VF

Mám své heslo: co můžeš odložit dnes, neodkládej na zítřek.;-)

4 0
možnosti
Foto

Já to mám takto: Co můžeš udělat dnes, odlož na zítřek.

;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik