Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Moc pěkné, Zdenko. Krásnej už skoro letní den přeju.

2 0
možnosti
Foto

Léto už je za rohem, paráda. Děkuji, Marku!

0 0
možnosti
JM

no dyt, prostě všechna povolání, kdy chlap není doma a nosí pěkný prachy. baby :)

1 0
možnosti
Foto

Jsem potěšen ženskými preferencemi. JInak samozřejmě karma.

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Ano, to chápu. Užij si to, ale neříkej o tom knihovníkům a deratizátorům.

0 0
možnosti
Foto

Tak mně by nejvíc zajímalo, jakou knížku mi přihraje, no a pak bych si ho pořádně prohlídla. Knihovník by byl určitě sexy chlapík;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý postup jsi zvolila. Takový praktický, rozumný, až na konci rozverný;-D.

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, jako fotbalový fanoušek jsem Ti naštěstí již hlas hodil dávno ;-D;-D No, ale zcela vážně, jelikož jediný knihovník který mě také napadá je Casanova, pak si o těhle průzkumech mohu myslet své ;-D

1 0
možnosti
Foto

Správně! Běžný život a průzkumy mívají od sebe pěkně daleko. A je, Filipe, klidně možné, že kniha, kterou by mi Casanova za výpůjčním pultem nabídl ke čtení, by se mi vůbec nelíbila. Nebo by mi chtěl nabízet něco úplně jiného? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já žádnýho knihovníka neznám, jen samé knihovnice, a ty nemám zájem balit.;-D Takže holt budu do rána přemýšlet, jestli je horší exekutor nebo deratizátor.;-D

3 0
možnosti
Foto

Klárko, obejdi ještě pár poboček, určitě tam nějaký knihovník bude. Ačkoli u nás taky není. Ale je fakt, že neznám ani žádného deratizátora. To je pak těžký.;-D

1 0
možnosti
Foto

The Librarian: Quest for the Spear

To byl taky knihovník, ten Flynn Carsen.

2 0
možnosti
Foto

Ano, čím je pro archeology Indiana Jones, tím je pro knihovníky Flynn Carsen. :-)

0 0
možnosti
PL

Já už jsem tedy vdaná, ale knihovníka bych si asi nevybrala. Styděla bych se před ním za svůj oblíbený literární brak a asi bych si s ním nedokázala povídat tak, aby ho to celý život bavilo. Hezké zamyšlení...

2 0
možnosti
TS

Ale to vůbec nemusíte. Také jsem knihovnice a konzumace braku je moje nejmilovanější trávení volného času. :-)

3 0
možnosti
DV

Vrchní prchni bol knihovník a aký bol obľúbený;-).

2 0
možnosti
PL
JH

J51i43r84i 94H65l60a70v16a

14. 6. 2022 12:52

Zasmal jsem se pro čtení, a to je hlavni. :-)R^R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za úsměv, pane Jiří! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik