Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pivo žízeň nezažene, spíš vychlazená minerálka. U knihovnice co sedí v knihovně a půjčuje knihy nevím, je mi celkem šuma fuk, hlavně, že je tam tenkrát, kdy tam m být. A naše knihovnice paní Z... je taková - a navíc je milá a dovede poradit. Zdeni, včera bylo vedro, ale na chatě pod stromy bylo prima, a dnes se ochladilo. Je to prima osvěžení po těch parných dnech. Zdeni, přeji Ti pčný víkend. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mirečko, já si to dneska vyloženě užívám. To včerejší úmorné dusno vadí mému astmatu, ale dnešní ráno, to bylo úžasný. Šla jsem si na trh pro čerstvou zeleninu a dýchalo se báječně. I Tobě příjemný víkend!

0 0
možnosti
Foto

Chtěl bych být medvídkem...ale jsem pro to orosený;-DZdeni príma víkendR^

1 0
možnosti
Foto

Výborně, Jitko, tak to pozměníme, dáme si jedno orosený s medvídkem ;-D!

1 0
možnosti
Foto

No Zdeni, zrovna jedno vychlazené otvírám... víc to nekomentuji a přeji pěkný víkend ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já teď, Filipe, právě jedu ve vychlazeném toniku ;-D. Také Ti přeji vydařený víkend, hlavně pohodu a hodně tekutinR^

1 0
možnosti
Foto

Mně je vedro a pivo nepiju. Takže ten eukalyptus:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak ho budeme objímat spolu, snad nás to osvěží ;-D.

0 0
možnosti
Foto

Tak když si dáš nealko.;-D Já si ho radši nepřelévám, aby nevznikalo podezření...

A jiné stromy to neumí?

1 0
možnosti
Foto

Klárko, Melbournská univerzita nic jiného nehlásí, tak nevím. Třeba to náš šeřík umí taky, jen o tom nevíme ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, být medvídek koala, už by jste si broukala: vedro mi nevadí, eukalyptus mě ochladí. R^

2 0
možnosti
Foto

Jéé, Davide, to bych si broukala ještě ke všemu krásně veršovaně, děkuji!!!R^

2 0
možnosti
Foto

To je jedno, hlavně, že je příjemná:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak já si za výpůjční pultík vezmu oboje, aby si čtenáři mohli vybrat ;-D.

1 0
možnosti

D94a56v60i60d 51V84l73k

1. 7. 2022 11:07

Taky bych si dal.

2 0
možnosti
Foto

Davide, eukaliptus? Radši to orosené, co? :-)

0 0
možnosti
Foto

R^S potěšením bych si s tebou přiťuknul na zdraví jedním oroseným, Zdeni.:-)

5 0
možnosti
Foto

Jeníčku, jsem pro!!! Naštěstí knihy se mi tu zatím nerosí ;-D.

1 0
možnosti

Relax, vy knihovně, já při práci na zahradě a ty potvory všelijaké štípou a píchají a ta tělesná zálivka je přitahuje a štvou mi ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Já tu mám jednu bzučivou mouchu, je hrozně přítulná ;-D.

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,72
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik