Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si při jídle nečtu. Já si při jídle představuju. Vřele doporučuju, Zdenko a přeju velefajnovy prázdniny

0 0
možnosti

Tak. Máte mě na svědomí. Teď se mi zachtělo vlašského salátku a šunkového aspiku. Váhu vyhodím, stejně lže. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

V práci jsme měli váhu, která ukazovala všem stejně. Taky letěla.;-D

0 0
možnosti

“Na denní zprávy musíte mít žaludek” - to i na blogy některých autorů (Vás se to netýká)

2 0
možnosti
Foto

Těšení se na čuníka vůbec není od věci. Bůček prorostlý, prosím:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já celý dny makám a jediná zpráva, kterou jsem z výčtu zaznamenala, byly ty neglerie.:-P Já jsem přibrala až za postcovidu, heč!;-D

0 0
možnosti

Připadá mi to ryze účelové - vystrašenými občany se totiž nejsnáze manipuluje. V zájmu zachování svého zdraví se proto od takových zpráv, natož pak sledování televizního "zpravodajství" zcela distancuji.

1 0
možnosti
Foto

Parádní! Zprávy nesleduju (ani nečtu), mám ohled na svůj vysoký tlak. Ale šunkovou roličku, tu si asi dám;-)R^

1 0
možnosti

I35v89a38n67a 63L43a21n21c34e

13. 7. 2022 18:04

ŠUNKA V rosolu, už se na ni moc těším, snad se do Čech nějakým způsobem přepravíme.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS