Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J11i66r14i 24H79l56a33v62a

3. 8. 2022 18:21

Jako vždy vesely čteníR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, pěkná vzpomínka, až ne ten trapný závěr. (Myslím toho tance s tím mladíkem. O očekávala jsem láskyplnější závěr). No jo. Ale jinak souhlas, hudba do ložnice patří - spíš než chrápání ní věčně ospalého manžela. ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

To byl pech, měl to rozkazem.;-D

1 0
možnosti
Foto

No byla to horká chvilka ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, ne že bych si ráda neposlechla hezkou hudbu chvilku v posteli. Velmi však záleží na druhu hudby, hodině a programu příštího dne. Ono být vzhůru do půlnoci a vstávat ráno v pět, příslib 8 až 12 hodin práce, to už tak romanticky nezní. O technu ani nemluvím. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Zažila jsem, že totéž co večer bylo slyšet v koupelně i v pět ráno. V pokoji naštěstí ne.;-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že do ložnice se hodí jen některé skladby a také záleží na situaci. Tak např.: Škoda lásky; Už nám lásko není dvacet let; Když nemůžeš, tak přidej víc; Šup sem, šup tam; Já si létám, já se vznáším; Vymyslel jsem spoustu nápadů či Nevadí (a tak podobně) - výběr je na každém z nás. Někdo to rád techno, jiný třeba preferuje ploužák či kvapík...

Pěkné téma, Zdeňko. Díky za pobavení;-);-DR^

3 0
možnosti
Foto

Pavlí, ty jsi vybrala tak úžasné skladby, že by fakt stály za vážnou úvahu ;-D!

1 0
možnosti
Foto

Zdánlivá banalita, ale jen zdánlivá. Karma, Zdeni:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji a s chutí budu vyhlížet další taneční zábavu. :-)

1 0
možnosti

Teda paní Zdeňko, obdivuji a "závidím" Vám Váš optimistický a konstruktivní přístup k letnímu závanu hudby "z jiného světa" až do Vašeho pokoje.:-)

Nevím, jestli bych po chvíli neprskal, což by mi ale stejně nepomohlo...

Taky záleží na tom, jak moc je člověk zrovna unavenej z končícího dne, popř. "na trní" v očekávání něčeho náročného ve dni dalším...

2 0
možnosti
Foto

Ano, to máte pravdu. Naštěstí šlo o příjemnou taneční hudbu, žádný ryčný rámus jako když se batalion chystá do útoku.:-)

0 0
možnosti
Foto

Normálně to neposlouchám, ale Enya se tam hodí, neruší.

1 0
možnosti

Do ložnice při probouzení jedině Verdiho, resp. klasickou muziku, ale oni se o ty raníčka starají ptáčata všeho druhu nadšená z pestrosti mnou připravovaného kompostu, takže hudba až jsem milovník mi vlastně po ránu ani do ložnice netřeba....:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem dneska ráno poslouchala cestou do práce takový úžasný ptačí koncert, že jsem málem šla po špičkách, abych je nevyrušila.:-)

2 0
možnosti
Foto

Určitě patří. A někdy je lepší hodně hlasitá, zvlášť v paneláku.;-D

4 0
možnosti
Foto

Šárko, já bych to nelokalizovala jen do paneláků, vždyť teď v létě máme okna otevřená všichni;-D.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS