Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Máme to v genech :-) Obouvala jsem dceři boty, měli jsme už zpoždění.

-Tatínku, ještě koníka.

-Kterého?

-Prokopa.

-Který to je?

-Béžový.

Na posteli sedělo asi 10 koňů, jednoho přinesl.

-Tohle není Prokop.

-Vždyť je béžový.

-Tohle není béžová, to je medová.

1 0
možnosti
Foto

:-)Paní Mileno, ani já tiskař nerozeznám tolik barev jako dívka či a žena.

1 0
možnosti
Foto

Hlášky - pokračování:

- Pro ženu neexistuje problém, který by se nedal vytvořit.

- Co oči nevidí, žena stejně zjistí.

- Každá žena umí čarovat, udělá ze svých chyb tvoje,

- Modlila jsem se za dobrého muže a mám dobrého muže ... on se nemodlil, tak má co má!

- Líný muž neexistuje! Buďto odpočívá před prací nebo po ní!

- Podle ženských nohou poznáte jak moc vás má ráda, pokud je má za ušima, tak vás má hodně, opravdu hodně ráda :-)

8 0
možnosti
Foto

Zdeňko, před pár týdny jsem odcházel jako poslední z domu, manželka s dětmi nasáčkovaná v autě na mě volá: klíče mám. Tak jsem zabouchl a když jsme se za hodinu vrátili z nákupu, říkám jí: ať otevře. A ona: ty jsi nevzal klíče? Já: vždyť jsi říkala, že klíče máš? Ona: já myslela od auta. 8-o Já: když sedíš v otevřeným autě, tak je asi jasný, že jsi ho otevřela klíčem. Nebýt hasičů, tak se před barákem dohaduje doteď, či je to vina.

12 0
možnosti
Foto

Davide, to je skvělá historka, omlouvám se, že mě i přes svoji dramatičnost hodně pobavila ;-D.

2 0
možnosti
Foto

Zdeni jak to sleduju, jsem asi rozmazlovanej chlap... ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jupííí, to ráda slyším i čtu!!! R^

0 0
možnosti
Foto

Ty jo, Zdeni. Co je u nás špatně, že kolikrát sedím v autě první já a vrčím jak buldok, protože polovici to děsně trvá?;-D

4 0
možnosti
Foto

Šárko, do toho mě vůbec nezatahuj, já nejsem manželka, já jsem jen blogerka ;-D!

1 0
možnosti
Foto

Nadsázka? Houbeles, Zednko. To poslední znám, a moc dobře. Už jsem o tom kdysi psal blog, že stojíme oba v předsíni, obutí a oblečení, vycházíme z domu (samozřejmě na poslední chvíli) a žena prohlásí, že ať si sednu do auta, že si potřebuje ještě něco vzít/zařídit/udělat/ vybavit. (podotýkám, že nejde o použití WC). A že to bude okamžik

Podle mých věděckých pozorování se tento okamžik pohybuje mezi 9-10 minutami. Už jsem se odnaučil toto jakkoli komentovat, nemá to smysl. Podstata těchto chvilek mi zůstane navždy utajena.

3 0
možnosti
Foto

Ano, to jsou přesně ty okamžiky, které muž prostě nepochopí... a zvláštní je, že to leckdy nechápe ani sama žena;-D.

1 0
možnosti
Foto

Hlášky:

- Když poskládáš vedle sebe fotky svých ex, tak můžeš vidět, jak se vyvíjela tvá mentální porucha.

- Hádka se ženou je jako čtení licenčních podmínek programu. Nakonec všechno ignoruješ a klikneš na SOUHLASÍM.

- Než jsem si uvědomila, že mě bolí hlava, tak už bylo po sexu :-)

6 0
možnosti
Foto

Děkuji, pobavil jste mě! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Zdeni. Teď jste to skvěle vyrovnala. Jedna věc jsou sny a druhá realita, že?;-D

3 0
možnosti
Foto

Příjemné nedělní ráno přeji a děkuji, těšila jsem se, až to dneska vyrovnám! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik