Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Už zbývá jen horečka sobotní noci ;-)

1 0
možnosti
Foto

Výborně, hned si jdu zatančit :-)!

0 0
možnosti
Foto

Karma.Tak u nás doma příjemných 26.Staci si kolem celého domu vysázet ořešáky,potom třicet let počkat na okamžik kdy jejich mohutné koruny zastini celý domek.Jednoduche. To ten odborník neradil?

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, neradil. Však znáte ty odborníky, zdaleka nevědí všechno ;-D.

0 0
možnosti
ES

20.00 Přemýšlím o japonské zahradě

20.10 No tak dobře, alespoň pískoviště

20.20 Mám chuť udělat kruhy v písku

20.30 Písku je málo, kruhy ne a ne udělat...;-D:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je skvělé, to se Vám moc povedlo!!! R^

0 0
možnosti
Foto

Rezonuji s Tvými chuťovými preferencemi, Zdeni;-):-P

2 0
možnosti
Foto

Honzíku, to mě potěšilo, věřím, že si někdy spolu do něčeho chutného zakousneme. :-)

1 0
možnosti
JJ

Tož já tvrdím, že v zimě má být venku zima a v létě hórko a tak nereptám a raduju se, že věci jsou takové, jak mají být.;-D Když se dám s někým do řeči a (jak jinak), v první nebo druhé větě uslyším, "to je ale hnusné horko" oponuju výše uvedeným s tím, že mi to nijak nevadí, protože v tom nemusím dělat na poli žňa, nebo sena, kdy byl člověk skoro celý den na slunci a pod střechou, kam se to seno nebo obilí skládalo, bylo kromě čtyřiceti, pedesáti stupňů, ještě prachu, sena a osin, že se dnes divím, jak jsme to mohli všecko vydržet. A řeknu vám, že později, na stavbě, to ani s lopatou nebo jiným nářadím to nebyla žádná selanka.;-D A dnes, když už "nic nemusím", mám obrovskou výhodu. Mimo oken s trojsklem a žaluziemi, máme v baráku 70 cm silné zdi z "kotovic", pro obyvatele z Čech - "vepřovic", které nejsou izolované proti zemní vlhkosti a je jí tam tak okorát, aby se sice neprojevovala mapami či plísní, ale při odpařování vytvářela přirozenou, "přírodní klimatizaci". Takže v místnostech mám příjemné prostředí nejen přes den, ale i v noci. Léto budiž pochváleno, horké nevyjímaje!;-)

3 0
možnosti
PK

No jo, ale když já například chodím dvakrát denně se psem abych mu dopřál čeho si žádá jeho rasa (BOC) a při žáru nad 35 stupnů Celsia to už není procházka , ale boj se sebou samým.

Naopak zima nám dělá dobře jen ty klouzačky občas nezvládám po nohou.

Okna s trojsklem to je asi pohodička a zdi 70 cm, to je snad nějaký starý mlýn,nebo cosi podobného a co je to kotovka?

0 0
možnosti
Foto

Tak lečo k obědu u vás nebude ;-D

U nás se zase nebudou grilovat ti čtyři sedlčanští hermelíni. V pátek večer jsem tajně zblajzla prvního a počítám, že než přestane pršet a bude se moci grilovat, spořádám i zbylé tři. Vždy s humorem! R^

2 0
možnosti
Foto

Pršet bude ještě minimálně 2 dny, klidně ho spořádejte.;-D

1 0
možnosti
Foto

Aby nedorazila i ta horečka dengue.:-P;-D

1 0
možnosti
Foto

Ježiši, jenom to ne ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Úžasně napsané! Takhle přesně se cítí člověk zdevastovaný tropickými vedry. A ty to navíc popíšeš s humorem - to je jako příjemný chladivý vánek. Tak venku máme už "naštěstí" rozumně hnusné počasí. ;-D Že nenajdeš téma, o kterém bys psala - to se vážně nebojím.

Užívej zbytek léta, doufám, že se počasí už trochu umírní.R^:-):-)

5 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavli! Já bych brala léto celoroční, ale tak do 25 stupňů, to by se mi líbilo, pak by ho na měsíc vystřídalo jaro a šup léto zpátky. Tu naší zimu nezimu vysloveně nesnáším. Schází mi radost z ranního sluníčka a voňavého prádla sušeného na sluníčku. Ale to víš, příroda si vede svou. Ani kdybych podnítila nějakou petici, nepomohlo by to. ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik