Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozumím - pobavit a rozptýlit, o to tu přece běží ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé, vtipně pojaté zamyšlení, ale jak už mnozí poznamenali dole, ani já nevolím zastupitele podle pejska, ale podle zcela jiných parametrů.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavlí, chtěla jsem trošku rozptýlit to vážno, co nás obklopuje:-).

0 0
možnosti
Foto

:-)R^karma, Zdeni.

A sdílím názor Jardy.;-) Pejskař nemusí znamenat dobrý člověk.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Šárko a přeji Ti pěkný sobotní večer!

1 0
možnosti
Foto

Krásně myšleno, Zdeni. Miluji smysl pro maličkosti. Přesto si dovolím malinkou oponenturu. Připadá mi to strašně laciné. Důkaz o kvalitě člověka? Nebo jen předpoklad? Znám pár milovníků psů, kteří jsou velmi špatnými lidmi, ale pomazlit se se svým psíkem, jo, to umí. A tím to asi tak končí. Jinak samozřejmě karma.

7 0
možnosti
Foto

I Hitler byl velkým milovníkem psů! :-)

3 0
možnosti

Tak jsem si ty naše hochy představila s psíkem a nějak mi to jen cuká koutky.;-D

6 0
možnosti
Foto

K některým bych si dovedla představit i konkrétní rasu ;-D.

3 0
možnosti
Foto

Zdeňko, co takhle si založit agenturu, na půjčování psích miláčků na předvolební mítinky?

5 0
možnosti
Foto

Davide, to by mě bavilo, ale jak se znám, nepůjčila bych jim nakonec ani jednoho ;-D.

4 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik