Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

Šlapáci, spojte se.

Viděl jsem 3 rozbité manželství s dětmi, které skončilo čistě na šlapácké pomatení u ženy.

Pro všechny šlapácky pomatené ženy, salsa nazi a kizomba nevěrnice, držte se od toho co nejdál, jestli vám je vaše rodina cenná. Chlap se nehodnotí podle toho, jak šlape zelí. Děti trpěly.

Přitom taková blbost!

0 0
možnosti
Foto

R^ Do tanečních ano, ale kroky už časem ztrácení na bezchybnosti, chci říci, že jsem už dost zapomněla. Ale pokud by se našel dobrý tanečník...nevím, jestli by se mi nezatočila hlava;-D Ach jo:-/:-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, navrhuji vrhnout se ještě letos do víru tance. Moje knihovnická kolegyně si před pár lety na manželovi vyvzdorovala, že je přihlásí do tanečních pro starší. A stalo se. Anička se každý čtvrtek nemohla dočkat, že konečně provětrá šaty a botky na podpatku. A jak se toho manžel nejdříve odříkal, pak uznal, že jim to ohromně prospělo po všech stránkách, že tam byla i legrace, že se pěkně rozpohybovali... a tipla bych, že si po delší době povšiml, jak to jeho ženě stále sluší.

0 0
možnosti
Foto

Při posledním pokusu o breakdance jsem si natrhl lýtkový sval;-D. Vám, ZdeniR^

3 0
možnosti
Foto

Jaroslave, proč jste netrénoval raději mazurku?;-D

1 0
možnosti
Foto

Taneční jsem kdysi absolvovala, ale myslíš, že to bylo něco platné. Každý rok jsem na maturitním plese za dřevo. Já si prostě ten waltz nepamatuju!;-D

R^R^

3 0
možnosti
Foto

Pavlí, waltz, to je pro mě cizí slovo, já už kromě veselého přešlapování do rytmu nezvládnu nic. Ale zpívám u toho moc pěkně;-D.

0 0
možnosti
Foto

Áno, vyvoláva to vo mne spomienky na pošlapané špičky od topánok .. keď tie prvé kroky sú ešte neisté, u nás to neboli taneční, ale tanečný večierok. Ďakujem za milý príbeh a prajem pekný zbytok nedele. R^;-)V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Janko! Popravdě... dneska bych se vydala na taneční parket leda tak s kýblem vody a s koštětem. ;-D Ale vzpomínám ráda.

1 0
možnosti
MB

Není co řešit samozřejmost. Kdysi, jako plavání, psaní na stroji, jízda na kole, následně ŘP, nebo znalost jazyků - Pak i taneční! Prakticky jde o uvedení mládežníka do společnosti. Nejde pouze o tu techniku třasu - jde o normy chování. Každopádně pro muže podivnost. Otec se na podzim již křižoval! Matka bude chtít býti vyvedena. Vybavil se placaticí ohnivé vody. Již doma trénoval. Na dotaz?, že se to za střízliva nedá provozovat. Já osobně? Tančím strašně rád - Tančím strašně ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Miroslave, teď jste mě doslova navnadil. Smím prosit? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, já si myslím, že proti mně jsi Harapes. Já tančím jen jednou za pět let na abiturientském srazu, a to hlavně takovou tu přešlapovanou při rytmické hudbě. A co se týká klasiky, tak dnes ovládám již jen valčík. Když hrají polku, tančím ji jako rychlý valčík ;-D

2 0
možnosti
Foto

"Jen" valčík, tak to jsi opravdu skromná, ještě řekni, že nejraději doleva:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Milé čtení, Zdeni, i když na tanec jsem byl odevždy poněkud dřevěný😺

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, já si myslím, že proti mně jsi Harapes. Já tančím jen jednou za pět let na abiturientském srazu, a to hlavně takovou tu přešlapovanou při rytmické hudbě. A co se týká klasiky, tak dnes ovládám již jen valčík. Když hrají polku, tančím ji jako rychlý valčík ;-D P.S. Omlouvám se, omylem jsem to napsala nad Tebe, pak jsem si uvědomila chybu a napravila ji.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, také jsme si vzpomněla na dobu tanečních. Já, z vesnice, jsem tu možnost chodit do tanečních neměla, ale manžel jimi prošel, a bylo to znát. Na parketu se pohyboval galantně, a rád se se svými zkušenostmi podělil. Se synem, který je kdysi také navštěvoval. Syn byl pečlivý, připravoval se taneční doma. Jednou přijdu do světnice a tam manžel se synem tančí. Raz dva tři, raz dva tři... Učí ho valčík. Muž v županu a v papučích, syn s motýlkem pod krkem a v lakýrkách. (Pohled pro bohy ).;-) A další příběh s vnukem. Jedno se u nás k večeru zastavil a prý "dědo, půjčil bys mi černé kalhoty, sako mám vlastní". Kalhoty mu bylo sice trochu volné, spravil to písek, ale taneční v nich absolvoval. R^Hezký podzimní víkend, Zdeňko, a sluníčko - i v duši. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Mirko, to je krásná příhoda, děkuji! ;-D U nás ve Velvarech začínají taneční tento týden, budou od 18.00 hod pro mládež a od 20.00 pro dospělé. Přiznávám, já budu ve 20.00 doma a budu si představovat, jak moji vrstevníci statečně tančí. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik