Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Veľmi ma to pobavilo, vďaka a prajem pekný deň.:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji a také přeji den jako malovaný! :-)

1 0
možnosti

Mohla jsem vědět že ty 2 minuty budou ztráta času. Aspoň vím, na jakou autorku už nikdy nekliknu.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc Ti děkuji a krásnou neděli přeji!!!V

1 0
možnosti
Foto

Tedy na Vás se vyplatí klikat! ;-D

Oči poulím už jen při představě kdy si dám ty švestkové knedlíky!

3 0
možnosti
Foto

Martine, švestkové knedlíky jsou skvělá krmě. Krom jejich pojídání si vždycky pochutnávám při sledování Chalupářů, když paní Fuchsová prostře švestkové knedlíky Toníkovi Balabánovi a on vypráví, jak má na nich nejraději to ňumláníčko... to snad tečou sliny všem. :-)

1 0
možnosti

J36a64n 97P68a42v33e61l

19. 11. 2022 19:56

Já mám největší oči na záchodě. Asi se mi při tlačení vrací neadrtálské geny

2 0
možnosti
Foto

Myslela jsem, že to máte kvůli tomu, že na WC čtete denní tisk ;-D.

2 0
možnosti
Foto

Výrazné geny neandertálců jsou patrné např. na účastnících některých demonstrací. Video, které tu putuje, je snad dostatečným důkazem. :-)

4 0
možnosti
Foto

J33i61ř40í 78K42i20n32d46l

19. 11. 2022 16:16

Neandrtálci žili společně s námi a s námi se pářili. Takže dnes mám část genů po neadrtálcích. Předali nám část své imunity a část nemocí. Čyří procenta své dědičné výbavy má po neadrtácích.

1 0
možnosti
Foto

A některých potomků neandrtálců se děti ptají: babičko, proč máš tak velké oči?

0 0
možnosti
Foto

Prý taky máme menší náchylnost k infekcím.:-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, v tom případě se obávám, že mám v sobě kousek kromaňonce ;-D.

1 0
možnosti

Báječné počteníčko, které zahřeje a pobaví...

3 0
možnosti
Foto

Ludmilko, díky moc!!! V

0 0
možnosti
Foto

Zajímavá úvaha, jen si vůbec nejsem jistá, kam se zařadit. Věděla bych, manžel by však byl jiného názoru.:-)))

1 0
možnosti
Foto

Soni, jak vidno, je to věc názoru. Záleží na tom, jestli je ten názor náš, nebo jestli ho má někdo jiný;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,82
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik