Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Super. U nás se pálí čarodějnice, také je to hezké. R^

1 0
možnosti
Foto

Danuško, to u nás taky. Jako holka jsem to milovala, vatra vždy hořela na nejvyšším kopci u nás, což je Radovič. Dneska se na ohně podívám zdola a jdu si něco pěknýho přečíst :-).

0 0
možnosti
Foto

Nádherná akce i blog, Zdeni :-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivanko. Prostě my Velvarští to máme v genech :-)

1 0
možnosti
Foto

Je to moc pěkné, fakt :-).

0 0
možnosti
Foto

Tak to je super akce! Mám ráda, když je veselo. I u nás se často něco děje, a když náhodou ne, tak něco sami vymyslíme!

2 0
možnosti
Foto

To by bylo skvělé heslo, když se nic neděje, tak něco vymyslíme. :-)

1 0
možnosti
Foto

Těch vajec natvrdo je všude kolem plno.

1 0
možnosti
Foto

Ale jen my máme jejich výskyt historicky podložený :-).

1 0
možnosti
Foto

Je, Pavli, máme skvělého starostu, který nelení pochodovat s nůší na zádech pěšky do Prahy. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Velice zdařilé, Zdeni. Soňa mi to přečetla nahlas, až jsem se od smíchu málem pobryndal ranní kávou😺

1 0
možnosti
Foto

A teď si mě představ, jak jsem včera jako jediná stála na rohu naší ulice, kudy chlapi s nůšemi již vycházeli z města, fotila a hlasitě volala Ať žijí velvarští vejconoši! Tak snad máš již ranní kávu v žaludku a vylití nehrozí. Přeji Tobě i Soně krásnou neděli!!!

3 0
možnosti
Foto

Tak to je moc pěkná tradice.:-)

2 0
možnosti
Foto

Soni je, je tam vždycky i hodně diváků, myslím na Karlově mostě, často vejce přebírá i sám primátor.

2 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik