Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I26v14a93n59a 97L48a53n81c12e

28. 4. 2023 10:36

Možná, že ty bubny fungují lépe než celá čokoláda. Měla bych zkusit

0 0
možnosti
Foto

Ještě že už mi to je buřt. Jsem, jaká jsem. Spíš štíhlá než jakákoliv jiná. Mám přítele, také o dost tenčího než je můj vysněný ideál, a přesto bych ho nevyměnila za 10 takových ideálů. Jsme jací jsme a hlavně se máme. Martin a Marťanka

1 0
možnosti
Foto

Stres? Dělání, dělání, všechny smutky zahání. Hlavně fyzická práce.

2 0
možnosti
Foto

Soni, to je svatá pravda. Jak se člověk zabere do práce, ať fyzické či duševní, všechno ostatní jde stranou.

0 0
možnosti
Foto

Když štěstí, tak plnou náruč! To tvrdím už léta. Ale nevymyslela jsem to já, ale můj švagr. A stres se u něho nekonal

2 0
možnosti
Foto

Jitko, to je krásný heslo. Švagr je mi hned sympatický.

1 0
možnosti
Foto

Pobavilo, super napísané

2 0
možnosti
Foto

Tak to s těma boubelkama jsem nevěděla;-D, ale potěšilo mne to. Mně pomáhá proti stresu manuální práce. Například dnes jsem smontovala kovový věšák, který už několik týdnů překážel v pokoji nevybalený z krabice. Někomu prý pomáhá žehlení (není můj případ), ale s bubny jsem to ještě nezkoušela... Uvidíme.;-DR^R^

2 0
možnosti
Foto

Pavli, já jsem taky zatím bubnový analfabet, ale pokušení mám veliké !

0 0
možnosti
JL

Ale, ale pani Zdeňko Ortová. Ten nadpis bych nechal muzskemu pohlavi. A je pravdou, ze jsem znal spolupracovniky, kteri zarili kdyz mluvili o svych vice nez plnostihlich manzelkach.

Zajimavy clanek a presne pod nim obrazky herecek, jak je pan Buh stvoril. Ta Debi Moore jeste dnes ma co ukazat. Takova zena s takovou postavou, se mi libi.

1 0
možnosti
Foto

No tak vidíte, Jaroslave, vy tam máte spoře oblečené herečky a mně tam lítá reklama na doplněk stravy na podporu testosteronu ;-D.

0 0
možnosti
JZ

Nechci, Flakku, mít milenku hubenou

Jejíž paže mé prsteny obejmou

Píchá koleny, páteří piluje

Strouhá hýžděmi, kostrčí morduje

O půltunovou nestojím zrovna tak

Masa cením si, sádla však naopak

(Martialis, 1, stol. n. l.)

2 0
možnosti
Foto

J93i20r59i 54C42i45z

23. 4. 2023 12:51

Pri pohledu na zeny typu "vychrtlik" se u vetsiny chlapu stres jeste zvysuje, protoze nechteji dopadnout jako ona. Ta okouzlujici baculatost je navic docela sexy. Ale nic se nema prehanet, to je zname. Obcas si zajdu do marketu neco koupit, abych doplnil zasoby na tenis pro svych 180cm a 96kg. Casto tam potkavam plnostihle damy s jeste plnejsim vozikem odarene mymi 96kg (+-) pri vysce cca 161cm a hned si vzpomenu na vas blog: Nezer uz! Jsem prave po zeleninovem obede a pro vasR^:-).

2 0
možnosti
Foto

Děkuji! Nu, pane Jiří, to víte, ideální je, když jsou proporce pěkně vyvážené, to je příjemné pokouknutí. Ale jak píšu dole panu Petrovi, tak i mně se líbí sportovně tvarovaný muž mnohem víc, než pohodlný bařtipán. Ale zase na druhou stranu... ten pán s bříškem může být tím nejhodnějším člověkem na světě a ten fešák mi může třeba zničit život. Ale to už je jiné téma.

Tak pěknou neděli a ať nám chutná tak nějak zdravě! :-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS