Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, děkuji a moooc zdravím!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivanko. Máte u vás taky tak krásně, jako je dnes v Čechách? Sluníčko se usmívá od ucha k uchu.

0 0
možnosti
KL

Odpověď na Vaši otázku zní samozřejmě "ano". A děkuji za milé pobavení ...

Snad bych jen dodala, že ty reálné političky nás nezřídka dostávají do situace, kdy nejde se jim nesmát ...

4 0
možnosti
Foto

Milá Kateřino, děkuji Vám za zastavení a komentář, kterému souhlasně kývám!

1 0
možnosti
JP

J17a17n 68P77o39l65á76k

29. 4. 2023 19:46

Smát se můžeme, čemu chceme, doporučuji komika jménem Ricky Gervais, ten si dělá srandu ÚPLNĚ ze všech. U nás můžeme taky skoro vše....

Nicméně Vaše vtipy m moc nepobavily, asi už mám posunuté hranice...

Dovolím si třeba hádanku:

“Proč mají ženy mozek větší než kůň? Aby při mytí nádobí nepily vodu ze dřezu”

1 2
možnosti
Foto

Děkuji za nahlédnutí, ale, máte pravdu, hranice humoru máte opravdu jinde než mám já.

Já mám ráda humor, který prvoplánově neubližuje, humor, který počítá s myšlenkovou spoluprací čtenáře a nikoho neponižuje.

Vtip o ženách a koni patří do ranku vtipů hulvátských, ty já ráda fakt nemám.

4 0
možnosti
Foto

I kdyby nebylo, to by bylo, abych to nezkusila .

2 0
možnosti
Foto

Jediný politický článek, který jsem v poslední době zde přečetl😺

3 0
možnosti
Foto

Ale to je milé. Taky se politických článků bojím jako masařka žáby.

2 0
možnosti
Foto

Veru dovolené je všetko, čo si dovolíme...Pobavilo, glosujete skvelo

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Janka. Snažím se glosovat tak, aby se tomu dalo zasmát, ale nikoho to neurazilo. Uff, tak snad se to nikoho nedotkne.

2 0
možnosti
Foto

Je nám jistě dovoleno se jim smát, stejně jako Tvým vtipům.....

6 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, nu, snad si na mě nějaká nepočíhá a... nebude mě nutit, abych pro ni hlasovala .

1 0
možnosti
JP

Bravo, Zdeňko. Ožehavé téma, na které bych si sám netroufl, nadhled a vtip. Vítej do grupy štiplavých satiriků, myslím, že politikům (političkán) nastanou na blogu idnes krušné časy

6 0
možnosti
Foto

Milý Josefe, kdepak, na mistra, jakým jsi pro mě Ty, opravdu nemám, ale vždycky mě glosování bavilo. A Tobě děkuji i touto cestou za rady, které jsi mi ohledně zacházení s obrázky z pixabaye nezištně poskytl. Moc si toho vážím, bylo to od Tebe kolegiálně milé.

4 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik