Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...se přiznám...rtěnku v kabelce mám...

1 0
možnosti
Foto

Jupííí, konečně někdo

0 0
možnosti
Foto

Hlásím, že nemám ani tu kabelku. Ale batůžek kde mi vejdou, pamlsky pro psy, náhradní vodítko, flaška slivovice. Ta je místo ibalginu aj živočišného uhlí. Toaleťák musí být, abych měla čím utřít ugryndanou hubu psovi. A mrtě mikrotenových sáčků, na ho.. Fajn blog Zdeni.

2 0
možnosti
Foto

Danuško, to je ta správná výbava na okamžiky mimo domov. Za to Ti tleskám!!!

0 0
možnosti
Foto

Tak rtěnku tam taky nemám. Možná balzám...😃

1 0
možnosti
Foto

Jo, balzám je užitečný a moc prostoru nezabere .

1 0
možnosti
Foto

Ja nosím v poslednej dobe ruksačík, ale občas sa vraciam ku klasickej kabelke alebo taške a tú mám klasicky ženskú, čiže keď v nej niečo hľadám neviem to nájst

1 0
možnosti
Foto

Já s batůžkem zřejmě srostla, a když někam musím s kabelkou, začnu být nemotorná, protože s batůžkem mám volné ruce.

2 0
možnosti
MB

Moje kabelka by se v případě přepadení dala použít jako zbraň. Majznout s ní lupiče, volal by o pomoc on

3 0
možnosti
Foto

Tak to je skvělá hláška, moc jste mě pobavila!!!

0 0
možnosti
Foto

Někdo doporučuje do kabelky i kondom, pro všechny případy.

2 0
možnosti
MB

Já mám v kabelce paracord. Dostala jsem ho před časem ke dni matek

1 0
možnosti
IL

Vy jste jako já, spousta kapesníčků, léky, ale řasenka ani rtěnka se tam nenachází

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, budeme se muset nad sebou zamyslet. No, možná díky té absenci make-upu nejsme nejpůvabnější, ale užitečné určitě. Víte, kolik lidí už mě požádalo o kapesník nebo ibalgin? Ale o řasenku zatím nikdo.

2 0
možnosti
ES

Ach, má kabelka.

2 0
možnosti
Foto

Evičko, až se potkáme třeba na srazu blogerů, ukážeme si obsahy kabelek, jo?

1 0
možnosti
Foto

Byt Tvym unoscem, Zdeni, hyckal bych si Te, ze bys ani netouzila po osvobozeni😺

3 1
možnosti
Foto

Jeníčku, děkuji, to mě tak potěšilo, že se snad půjdu v noci projít... co kdyby

2 0
možnosti
Foto

Mám tam kapesníky, ale rtěnku žádnou.

2 0
možnosti
Foto

To je divný... a jak to děláš, že jsi krásná?

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik