Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaro ve ve Velvarech. Rdost pohledět.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Mirečko, na jaro je vždy radost pohledět, ale u nás dvojnásob .

0 0
možnosti
IL

Nádherné fotky, radost se tam procházet

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji moc!

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, na prvního máje 2000 jsem se pod rozkvetlým stromem líbal s dívkou, co jsem si ji 1.5. 2010 vzal za ženu. A letos jsme si to (ač se mnohé změnilo) zopakovali. Myslím to líbání. Krásné fotky.

3 0
možnosti
Foto

Davide, to je krásné. Navíc snad ani nemůžete zapomenout, kdy máte výročí.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem do něj zamilovaná jako puberťačka do kapelníka školního orchestru .

3 0
možnosti
MB

Nádhera. Hned bych se k Vám rozjela a prošla se tou nádherou.

2 0
možnosti
Foto

Milenko, jste zvaná, vím, že nebydlíte za rohem, ale kdykoli budete mít cestu kolem, ráda Vás u nás provedu.

1 0
možnosti
VF

... spousta zelených tykadýlek ...

2 0
možnosti
Foto

No, Věruško, fakt . To je taková krása, jak já tyhle přírodní zázraky miluju, to se ani nedá vypovědět.

A děkuji, že se Vám moje tykadýlka líbila!

2 0
možnosti
Foto

Fotky se mi moc líbí, jsou přirozené, bez nějakého přibarvování. U nás zatím šeříky nerozkvetly, ale konečně, asi s dvoutýdenním zpožděním, se zazelenaly břízy, tak mám radost. Nový život se svojí obrovskou sílou vždy přijde...

4 0
možnosti
Foto

Jarmilko, to máte pravdu. Já toto roční období miluji fakt ze všech nejvíc. Mám samozřejmě ráda i léto, pokud není příliš tropicky dychtivé. A ostatní dvě období beru na milost s tím, že na nich taky něco je, ale stačil by mi pro podzim jeden měsíc a pro zimu jakbysmet.

2 0
možnosti
ES

Dokonalé obrázky! Ten první by byl skvělá tapeta!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. A co teprve osobní pozastavení na tomto místě. Já tou naší Bezovkou procházím na jaře, i když tudy nemusím .

1 0
možnosti
Foto

Jedním slovem nádhera😺

3 0
možnosti
Foto

Jéé, tak toho si moc považuji, děkuji Ti.

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik