Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Autorko: u té foktky s popisem: některém automobily měly připravené pasažéry, tak je to Ford Granada?

0 0
možnosti
Foto

Pane Jakube, moc mě to mrzí, ale netuším. Udělala jsem pouze tento záběr, protože kolem auta bylo stále hodně přihlížejících a nemohla jsem si vybrat vhodný úhel k vyfocení. Na akci se dostavilo hodně obdivovatelů veteránských krasavců, což je dobře, ale pro jednu ženskou s foťákem v ruce, to bylo chvilkama o nervy .

0 0
možnosti
Foto

Tak to je veliká krása, obzvlášť ty červený autíčka

1 0
možnosti
Foto

Zrovna jsem si včera říkala, že červená dominovala ve všech odstínech.

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, já jsem svým příchodem dlouho nikde výrazně nesnížil váhový průměr, ale tady by to šlo. Veteráni jsou zachovalejší než já.

1 0
možnosti
Foto

Ani vydatná svačina by Vás váhově nezprůměrovala .

1 0
možnosti
Foto

A měla jste na to focení krásné počasí. Paráda.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Tak za to jsem byla vděčná, podle předpovědi to vypadalo na déšť, ale nebesa se smilovala .

1 0
možnosti
Foto

A měla jste na to focení krásné počasí. Paráda.

Vašek

0 0
možnosti
Foto

Krásná podívaná, pastva pro oko.

2 0
možnosti
Foto

Bylo to tak krásný, že jsem se pásla jako srnka.

1 0
možnosti
LV

Tu zelenou ameriku jsem fakt nepoznal. To byl Packard?

0 0
možnosti
Foto

Já bych Vám to moc ráda řekla, ale nevím. Bylo tam šílené množství lidí, vždycky jsem čekala na vteřinku, kdy kolem auta zrovna nikdo nešel, cvakla jsem a už tam stálo nejmíň pět dalších lidí. Občas jsem měla co dělat, abych udržela rovnováhu, když do mě někteří nadšenci drcali, jak se těšili, až si dalšího z krasavců podrobně prohlédnou. S některými majiteli aut jsem si i popovídala, ale v tomto případě nikoli.

0 0
možnosti
JH

J49i88r59i 65H15l17a84v36a

9. 5. 2023 7:18

To se jen tak nevidí.

1 0
možnosti
Foto

Už když auta postupně přijížděla, tak se lidi na chodnících zastavovali a okouzleně je sledovali.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, nádhera😺

1 0
možnosti
Foto

Stálo to za vidění, i počasí přálo, prostě paráda.

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 31,28
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik