Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pobavilo Některé práce nedělám, nebo jak se říká ukaž chlapovi, že něco umíš a potom to zůstane na tobě.

0 0
možnosti
Foto

J54o13s60e97f 49B68á68r64t20a

10. 5. 2023 12:28

K tomu rozdílu mezi pohlavími: Pane doktore, když teda existuje 52 druhů různých genderů, proč se pohlavím zabývají pouze dva lékařské obory, mužským andrologie a ženským gynekologie? To je jednoduché, ostatními se zabývá psychiatrie

2 0
možnosti

I56v30a77n97a 27L74a79n84c81e

10. 5. 2023 12:54

Vystihl jste to

1 0
možnosti
Foto

To o pořezání prstu je prostě dokonalé!

2 0
možnosti
Foto

Mně se to taky moc líbí. Milé je, že to uznávají i chlapi .

0 0
možnosti
Foto

Zaplať Pán Bůh za ty rozdíly, jinak by to byla hrozná nuda.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašku, i já jsem za ně vděčná, já ty klonované typy nějak nemusím .

0 0
možnosti

A teď ještě něco o mužské "rýmičce".

0 0
možnosti
Foto

Když s tou já nemám žádnou zkušenost, musíte se do toho tématu pustit sám !

0 0
možnosti
Foto

Ale Zdeni, sice to určitě s námi i bez nás umíš, ale ty židle? Jsi vzácná bytost a zrovna židle nejsou tím pravým, čemu bys měla věnovat svůj čas a energii.

Krásný den a díky za hezké čtení

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jeníčku, to je od Tebe milé. Ale jedna věc je jistá, zaplaťpámbu znám velkou spoustu mužů, kterých si vážím, v jejichž přítomnosti je mi skvěle a jsem šťastná, že můžeme být přáteli.

I Tobě pěkný den, blogový příteli!

1 0
možnosti
Foto

Těch rozdílů je hafo. Třeba věčné diskuse o prkýnku na WC, má-li či nemá-li býti sklopeno. Jinak ovšem Tvoje analýza ohledně pořezaného prstu je naprosto brilantní. Je to tak.

A nominace....

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, s tím prkýnkem je to úsměvné, protože jsem byla přítomna, když se dokonce moje dvě kamarádky spolu přely, jestli sklopit či naopak. Bylo to na dovolené, sdílely spolu pokoj na hotelu a ten spor byl k popukání. Naštěstí to skončilo mírumilovně.

Za poslední větu moc děkuji, je to vzájemné!

0 0
možnosti
Foto

😀😀

To je pecka blog, Zdeni!

2 0
možnosti
Foto

Šárko, moc děkuju a přeji Ti klidnou službu, tedy jestli ji dneska máš!

0 0
možnosti

S muži to moc neumím, a už vůbec ne, když jsou to moji nadřízení. Vlasstně ne, našlo se jich pár, se kterými jsme vyšla docela dobře.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem zřejmě taková šťastná povaha, Ivanko, že mi to jde. Ale to víte, taky občas kápnu na vyloženého protivu nebo na hulváta, tam už je to o pevných nervech a urputné víře nenechat si zkazit den.

1 0
možnosti
Foto

Máte recht, Zdeňko! V situacích, které bývávají jmenovávány jako typické pro rozlišení ženského a mužského přístupu, jsem kolem sebe zaznamenal reakce od těchto charakteristik odlišné tak často, že tomu už nevěřím ani zblo.

(Na jednu z těch charakteristik si vzpomenu pokaždé, když doplňuju na klozetu novou roli hajzlpapíru).

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, s Vaším názorem naprosto souzním. Je fakt, že nikdo z nás není podle šablony, zaplaťpámbu. I když znám pár výjimek...

Ano, ale přiznávám, že to co nezvládají na WC muži s toaleťákem, to mám já v kuchyni s hořčicí .

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS