Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ono na tom rojení a škemrání něco je. Ale nejde tu přece o život, je to jen blog, zahrajeme si o skleněné íčko a pak se sejdeme na pokec.

2 0
možnosti
Foto

Ještě si dovolím dodat, že stejně nenápadné jak hydra je poutání těch, kteří se umístit "mají".

2 0
možnosti
Foto

Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se!

6 0
možnosti
Foto

Ano, souhlasím, soutěž, které by se zúčastnil jen vítěz, by stála za starou belu.

2 0
možnosti
KS

Výborně napsáno. Karma

3 0
možnosti
Foto

Děkuji a zdravím z Velvar!

0 0
možnosti
KL

Krásně jste to napsala ...

6 0
možnosti
Foto

Milá Kateřino, moc Vám děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, tvůj blog ale způsobil, že autorka toho původního má konečně i nějaké komentáře pod svým blogem:-))

2 1
možnosti
Foto

Sakra, že já jsem jí zvýšila čtenost?

1 1
možnosti
Foto

Já vím, znáte to o té koze, co měla dva...

Ale děkuji.

Z*

0 0
možnosti
MK

Škoda, že redakce nevysvětlila ty prapodivné úpravy v diskuzích pod blogy. Nelze zjistit, kdo plusoval, kdo mínusoval, /možná Vy blogeři to vidíte/, chybí hledání dle času, když chce člověk reagovat na příspěvek a pak si to rozmyslí, chybí křížek na uzavření okna...prostředí není přívětivé, chybí čtenost, jak tu minule někdo napsal, možná blogy směřují k úplnému konci.

10 0
možnosti
Foto

O těchto úpravách se redakce už dlouho s nikým nebaví. Názory blogerů a diskutujících ji totiž absolutně nezajímají. Mohli by se z nich totiž dozvědět něco nepříjemného. Mají to asi takto:

To, kdo plusoval nebo mínusoval nevidíme ani my, blogeři.

4 0
možnosti

Paní Mikešová to trochu (možná ne úplně přesně) přirovnala k předvolebnímu boji. Tam se také na poslední chvíli objeví plno nových stran a volebních kandidátů. Když se v tom volič neorientuje, nechá se ovlivnit kampaní. Ne tak ten, který má jasno po celou dobu volebního období. Stejně tak já mám dlouho jasno, komu dám hlas v této soutěži a nějaké "rychlokvašky" mě nemohou ovlivnit. Docela mě potěšila nová kategorie "vypravěč", která mě zbavila jednoho dilematu.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem taky za kategorii "vypravěč" vděčná, to byl dobrý nápad. Špatně se mi dříve orientovalo, kdo nový přibyl vloni, kdo se přidal až letos... Vypravěči si tuto kategorii zaslouží!

3 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik