Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To mě nikdy nenapadlo. Zato mě napadlo utéct od Zajíce

2 0
možnosti
Foto

Možné je i to, že jsi od Zajíce utíkala jako zajíc . Ale to ber jen jako opravdu velkou nadsázku.

0 0
možnosti

Mám v živé vzpomínce ty "frajery" od kolotočů s mastnými vlasy dozadu a peněženkou v zadní kapse s nezbytně čouhající ručkou od hřebenu.

2 0
možnosti
Foto

Jéé, na takové si taky vzpomínám.

1 0
možnosti
Foto

Jee. No jo, vzpomínám si na dva bratry Roberta a Richarda. S námi chodil do třídy ten mladší Richard, ale nám všem holkám ze třídy se líbil ten starší Robert, co chodil o třídu výš. Překvapivě to byli blonďáci, byli to Maďaři. No, já byla ale dlouhodobě a beznadějně zamilovaná do spolužáka, takže to bylo spíš takové zpestření. Váš blog mě ale velmi potěšil jako vždy.

1 0
možnosti
Foto

Ivo, blonďatí Maďaři, to je nezvyklé, ale znám jednoho, který je na tom taky tak. Čistokrevný Maďar a vypadá spíš jako Švéd . Děkuji za krásnou vzpomínku, někteří kolotočáři byli zpestřením našeho dospívání, co?

0 0
možnosti
Foto

Milej blog!

Nejsem sice dáma a se žádným pánem (aniž světským křapíkem) jsem utéci nikdy nechtěl, ale podnes rád vzpomínám na letní „věčnou lásku“ ke krásné jamborce Sóně a na těch sedmnáct dní s ní „ve vostaváku“. Soňa je už kdesi ve věčných kočovištích, a mně zbyly krásné vzpomínky a mírná orientace ve slangu, zvaném hantýres.

1 0
možnosti
Foto

Ale to je krásné, i slangově rozpustilé, paráda, děkuji!!!

1 0
možnosti
Foto

naštěstí jsem milovala vždycky jen ty kolotoče:-D

3 0
možnosti
Foto

U mě to bylo naopak, protože na kolotoči mi bylo zle, ale při pohledu do JEHO očí skvěle .

4 1
možnosti

Krásný vzpomínání. Pěknej víkend přeju

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marku, i Tobě krásný víkend!

0 0
možnosti

I20v60a89n18a 71L70a43n84c75e

20. 5. 2023 11:13

Ne, nikdy jsem nechtěla utéct s klukem od kolotoče, přestože můj život občas vypadal, jako kdybych na řetízáku seděla, a často se mi z toho dělalo až zle

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, věřte, že není nad bláznivou lásku, ze které však člověk včas vystřízliví. A přiznávám, že při té vzpomínce mě ještě po letech příjemně mrazí v zádech.

1 0
možnosti

Nebudete mně to věřit, ale nekecám Také se mně líbil kluk od kolotoče. Měli jsme třináct let, ale on chtěl chodit s mojí sestřenkou. Pak už jsem ho neviděla. Když jsem měla jednadvacet, pekli jsme svatební koláče na moji svatbu, tu za mnou do zaměstnání přijel onen švarný jinoch a moc mě přemlouval, abych si ho vzala. Do mých dnešních osmdesáti let nevím, proč tak "náhle" prozřel. Kdoví co za tím bylo???

6 0
možnosti
Foto

Věruško, to je úžasná příhoda, kam se hrabe celý můj blog. Páni, to jste ale musela být překvapená. No a co ten nápadník od kolotoče, už jste se neviděli?

1 0
možnosti
Foto

Zdeni za mého mládí mě mimo atrakcí lákala vždy dámská část kolotočořářů... dodnes vzpomínám na kýčovité melíry a obtažené plísňáky paní na střelnici. Potencionální tchán měl mercedes... hmmmm. měl jsem tehdy jasno :DDDD

5 0
možnosti
Foto

Filipe, slečna, co jezdila k nám, nosila krátká trička, furt jí koukal pupík a z očí banda čertíků. Ta by se Ti určitě zamlouvala.

1 0
možnosti

Na to jsem asi moc málo romantická Kdybych tehdy chtěla s někým utéct, byl by to Cyrus Smith (Tajuplný ostrov)

1 0
možnosti
Foto

Joo, ten byl pěknej, ale u nás na náměstí bohužel nikdy nebyl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik