Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pražácvi jsou nejméně z poloviny přistěhovalí Moraváci a Slezáci.

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko, to jste mě fakt pobavila a připomněla jste mi jednu velmi podobnou situaci z mého života. Děkuji za prodloužení života.

1 0
možnosti
Foto

A jednou jsem takhle taky vlezla do cizího auta s pozdravem "čaaaaaaaauuuuuuuuuu". Ten pohled toho pána nikdy v životě nezapomenu.

2 0
možnosti

Sice jsem náplava, ale já tyhle otázky nemám ráda, aneb jak říkala moje bývalá kolegyně když jí někdo popřál dobrou chuť „Co je komu do mojí chuti“

0 0
možnosti
Foto

Paní Janičko, omlouvám se, já jsem asi správně nepochopila, jaké otázky nemáte ráda. Moc prosím o upřesnění, abych mohla reagovat. Děkuji.

0 0
možnosti

A teď si představte, jaké by to bylo, kdybych se jako postarší pán lehce podezřelého zjevu na parkovišti zeptal, jak se mají nějaké neznámé paní dvě dcery. A ještě se nedej Bože trefil do počtu. Myslím, že její nevstřícná reakce by byla to nejmenší, s čím bych se musel vyrovnávat

1 0
možnosti
Foto

No právě, to jsou hrozné trapasy. Když jsem svůj omyl zjistila, hned jsem myslela na toho pána, jak nabroušený na mě musel být, protože co je mi do jeho dětí, že jo. Tak ještě že se to dalo vysvětlit.

1 0
možnosti
Foto

Tak to ti život přihrál pěknou chvilku. Možná že jsi mohla také pobavit.

1 0
možnosti
Foto

Soni, trapásek jako vyšitý. S panem pokrývačem jsem ještě nemluvila, ale sousedka Martina říkala, když mu můj přehmat vysvětlovala, že mu taky došlo, že by mohlo jít o omyl, ale až po nějaké chvíli, protože má právě shodou okolností taky dva syny, tak to souhlasilo .

0 0
možnosti

Já znám jednoho vesničana, každý den stojí v reflexní vestě před samoobsluhou s pivem a sotva od rána stojí na nohou. To jsou všichni vesničani bez práce a už ráno nalití?

1 0
možnosti
Foto

Pane Stržanovský, tipuji, že jste si přečetl jen nadpis.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdenko, tohle se mi už párkrát stalo jen s tím rozdílem, že během "divného" rozhovoru jsem si uvědomil, že ten s kým mluvím, není on, ale úplně někdo jiný. Umění pomalu vycouvat z trapasu už docela umím.

Tenhle Tvlj blog by slušel Blogosféře, to jen tak na okraj.

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, ta chvíle, kdy mi došlo, že to byl omyl a už jsem s tím nemohla nic dělat, uff, zapotila jsem se všude.

Ano, to máš pravdu, zajdu tam s tím.

0 0
možnosti

Já mám tyhle životní uzlíky moc rád. Díky za Váš odvypraveny.

4 0
možnosti
Foto

Marku, taky jsou mým zdrojem potěšení a vůbec nevadí, že jsem hlavním aktérem já.

0 0
možnosti

J58i78r16i 91H98l66a85v85a

4. 6. 2023 21:24

Zabavny cteni.

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik