Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Zdeni. Garantuji k prozření. Kdybys měla příště problém s kvatem močové tekutiny, spolehlivě zabírá Starbucks - moje zkušenost je taková, že po vypití půl litru té jejich břečky vyprodukuji cca 10-12 litrů moči do cca 3 hodin.

Jinak bych prosil tenhle seriál do Blogosféry, kde si najde své čtenáře.

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, tak se Starbucksem jsi mě úplně odrovnal.

Že ty chodíš brigádně sloužit i na urologii?

Nevěděla jsem, jestli se s takovým tématem můžu osmělit i v Blogosféře. Tak jooo, přijdu.

0 0
možnosti
VN

No Zdeni, ten stent-taky žádná výhra není, překáží a vadí. Ale dá se to vydržet i to odstranění bolestné není ...

Hezky se měj a se slovíčky dále si hrej ............

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, máte s vyjmutím stentu osobní zkušenost? Budou mi ho vyndavat za 5 týdnů. Opravdu není žádná výhra, může způsobit infekci a podobně, zatím užívám antibiotika, ale dneska již poslední dávku. Ale když má za úkol pomoci při hladším odchodu písku, tak je mým přítelem.

0 0
možnosti
PS

P94e35t91r 11S22k32á51l54a

19. 6. 2023 6:43

za každou cenu originálně, zkuste to někdy normálně

0 2
možnosti
Foto

Promiňte, Petře, já vám nerozumím. Netuším, co myslíte tím normálně, já totiž píšu přesně tak, jak mluvím, jak myslím, do ničeho se nestylizuji, i když bych jako autorka mohla, ale tohle jsem prostě já. Jestli vám nevyhovuji, nevadí, určitě máte jiné oblíbené autory, kteří vašemu vkusu sedí líp. A to je dobře. Kdybychom byli všichni jako přes kopírák, to by byla nuda.

3 0
možnosti
JM

J73a31n 71M25a42r49e50k

18. 6. 2023 17:37

Kde si s vámi to kafe vypiju,když bydlím v zámoří???? Ale kafepití i hory přenáší, jak jistě víte!!!!

A propos, jak to tady vše vysvětlujete a popisujete, můžu ted dělat zkoušky z nefrologie....díky!!!!! Přeju hodně zdraví a přájemné čůrání!!!

3 0
možnosti
Foto

Milý Jene, to je od vás moc milý příspěvek. Děkuji. Myslím, že přiťuknout si můžeme i na dálku, třeba i vůně se dostaví .

No vidíte, a to jsem se ještě opanovala a zdržela se odborných výrazů. Hodit tam pár urologických termínů, můžou z toho čtenáři přinejmenším maturovat.

2 0
možnosti
MV

...no to dá rozum - domů nevycurana... kdo to kdy viděl!

Hodně zdraví vinsuju.

5 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marku. No, byla to šichta .

3 0
možnosti
Foto

První mě napadlo: Jestli se nevyčůráte, budeme zlí. Kafe nepiji, Zdeni, ale milá slova ano

3 0
možnosti
Foto

Výborně, počítám Vás mezi vítěze a v pití čehokoli Vám dávám svobodu !

3 0
možnosti
Foto

Prave jsem dopila oblíbenou výletní kombinaci kafe a malý pivo... Do půl hodiny budu jistě hledat křoví.😂

4 0
možnosti
Foto

Klárko, jsi mi tímto milým příkladem!!!

2 0
možnosti
Foto

Od roku 1997, kdy mi taktéž odstraňovali ledvinové kameny, piju 3,5 - 4 litry denně a funguje to. Občas se na ultrazvuku objeví písek, ale než se dočkám vylučovací urografie, tak je odplaven.

4 0
možnosti
Foto

Pane Davide, moc děkuji za zastavení i za motivaci k většímu přísunu tekutin. Hodně zdraví Vám přeji.

1 0
možnosti
Foto

Já měla loni mnohem těžší úkol, než se vyčůrat. Nakonec jsem doktora ukecala a pustil mě i bez toho.

2 0
možnosti
Foto

Jůů, tak to mi musíš povyprávět . Já jsem to dokázat musela, protože bylo nutné vidět, že mi ledvina funguje. Ale dala jsem to, holka zlatá, to byla radost.

3 0
možnosti
Foto

Káva byla je a bude naše záchrana!

Kdybyste nebyla pro mne trochu "z ruky", jedu k Vám na kávu hned!

Tak, teď už to bude jenom lepší!

1 0
možnosti
Foto

Martine, já prostě ve společné posezení věřím, já na to dokonce spoléhám, musím mít před sebou stále něco, na co se můžu těšit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,54
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik