Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J14o74s75e75f 16B26á17r59t82a

28. 6. 2023 20:07

Můj malý vnuk někdy použije slovo, které sám vymyslí, třeba rozsvětlit. Jedno takové podobné používám.

1 0
možnosti
Foto

Vnouček vymýšlí pěkná slova. Připomnělo mi to kamarádku, která vyprávěla, že jako malé dítě místo zábradlí říkala hábdlí. Prý to nedávno málem použila jako heslo pro e-mail, ale pak si to rozmyslela.

1 0
možnosti
Foto

Mám 6 emailů, dvoje stránky, pracovní přístupy, sociální sítě, bankovnictví, účty v obchodech a já nevím co ještě. Mít na každém jiné heslo? Byl bych jako Voloďa

3 0
možnosti
Foto

To je na vylepení seznamu hesel přímo nad pracovní stůl...

2 0
možnosti
Foto

Heslo: Starý křeslo.😆 Ještě mě napadá jedna průpovídka, ale to by mi smazali...

2 0
možnosti
IL

I66v55a24n43a 97L38a85n85c48e

28. 6. 2023 12:51

Také miluji hesla, největší radost mám, když si ne a ne vzpomenout. Telefon v práci si otevírám číslem, pokud mne vykopnout ze systému, tak se musím přihlásit zkratka jména a heslo jiné. Pokud jdu k obyčejnému registru, tak tak tam mám jenom čísla a také uplně jiná. Potom si vezmu do ruky můj vlastní telefon, přihlášení je jiné, otevřu, abych si mohla odpíchnout, musím se přihlásit také jiným číslem... A potom se stane, že jsem otevírala doma dveře a divila se, že se neotevírají, protože jsem zapomněla, že nejsem na telefonu, ale u dveří a tukám do systému špatné číslo.

Jednou se z těch zkratek zblázním...

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, sakra práce, tak z toho bych se zbláznila. Takových hesel a čísel, to by byl můj konec. Máte můj obdiv, že to zvládáte!!!

0 0
možnosti
MB

Když byl syn v nemocnici, museli jsme mít heslo, abychom dostali informace. S mírnou škodolibostí zadal Slartibartfast.

1 0
možnosti
Foto

Milenko, tak to mě dostalo. Syn si tedy pořádně zavtipkoval. Doufám, že jste heslo nemuseli nikdy potřebovat .

1 0
možnosti

To já na to šel fikaně. Abych věčně hesla nezapomínal, tak jsem si sepsal jejich seznam. Nedostatek to mělo jedině v tom, že jsem zapomněl heslo, pod kterým jsem si ten seznam uložil.

3 0
možnosti
Foto

Zdeňku, tak to jste mě potěšil, že v tom nejsem sama. Tedy ono to nemusí být ani o heslu. Dost často se mi stane, že abych nezapomněla něco nakoupit, napíšu si důkladný seznam, ale ten pak zapomenu doma. To je v samoobsluze radosti, když to zjistím.

3 0
možnosti
Foto

Keď som pracovala v nemenovanej inštitúcii, tak sme pravidelne museli meniť heslá na rôznych zariadeniach, ktoré sme používali ku práci, mala som na to notes potajomky, lebo som si to nedokázala zapamätať.

1 0
možnosti
Foto

Janinko, tak to bych na tom byla stejně. Hesla, to je pro mě mučení.

1 0
možnosti
Foto

Bezvadná výmluva, když člověk zapomene. „Přeci nebudu hackery kytkou upozorňovat na tvoje narozeniny.“

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Vašku, jste skvělý, vy jste tu moji pointu ještě o stupeň povýšil. Děkuji

1 0
možnosti
Foto

Tady mýdlo, tady mýdlo.

Ručním končí, ručník končí!

4 0
možnosti
Foto

Ale pánové, to se nesmíte tak často mýt!

4 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik