Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J46a28n 68A74n34d44r98l64e

30. 6. 2023 23:34

ja vodil brachu na fletnu, sam chodil na anglinu k uzasne ucitelce, manzelce ceskeho legionare, rodile americance, a jinak taky na hazenou, pozdeji kosikovou, jenze to jsme tam chodili pesky a ne ze nas tam rodice vozili auty, proste po skole jsme nekam chodili.... dneska je to jinej svet, Zdenko

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak, hodně věcí je jinak, dokonce i bezpečnost dětí a podobně. Jsem ráda, že třeba v menším městě nebo na vesnici to je ještě stále takové svobodnější a děti si ještě užijí i normálního lítání venku.

Honzíku, musel jste mít opravdu skvělé hodiny s takovou paní učitelkou. Určitě na to rád vzpomínáte.

1 0
možnosti
Foto

nejen ze na ni rad vzpomimam, ale dala mi uzasny zaklad nejen angliny, protoze... a na to vsechno jsem mohl potom navazat v anglii i kanade, kde jsem pozdejc pusobil, poznali to, ze mam zvlastni prizvuk... jeji, americky, jsem ji vdecny za hodne...ona byla rok narozeni 1900 a vzala si po prvni valce ceskeho dustojnika, a prozila s nim veskera příkoří od roku 1939, vždy se mohla jako američanka odstěhovat, ale nikdy ho tady neopustila (skvělá žena) jsem rád, že jsem ji poznal....

0 0
možnosti