Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

My jsme to měly obráceně. Když jsme byly se ségrou na prázdninách u babičky a dědy, kam jsme nejezdily rády, tak nám psala pohledy mamka, aby nás povzbudila. Jeden rok posílala krásné pohledy s postavičkami, které měly nalepené oči, které se měnily, když člověk pohled různě naklápěl. Z těch jsme byly nadšené a nemohly jsme se dočkat, až přijde další. Dostávaly jsme každá svůj. Mamka věděla, že v opačném případě bychom se popraly.

1 0
možnosti
Foto

Já vzpomínám, jak bývalá kolegyně posílala dceři na tábor pohledy s pohádkovými postavičkami. Musela si do zápisníku zapisovat, jaké postavičky už poslala, aby se neopakovala, to by dceru roztrpčila.

0 0
možnosti
IL

Mám zkušenosti s poštou, že pokud pošlu do Čech dopis, tak z USA se někde potuluje až tři měsíce, pokud vůbec dojde. S Poštou bych si vůbec nezahrávala

0 0
možnosti
Foto

Páni, no to snad není možný, tedy je to možný, ale nemělo by být. To by snad bylo lepší poslat po poštovním holubovi a došlo by to dřív, i kdyby šel celou cestu pěšky.

0 0
možnosti
Foto

Bezva blog. Moje dcera dostala pohledy z jedné netove skupiny, kde jsem byla. Tehdy jsme zjistili že je vážně nemocná. A ty pohledy byly i ze světa. Udělaly ji velkou radost.

2 0
možnosti
Foto

Danuško, tak to při vší té vážnosti situace bylo určitě osvěžující. Vzpomínám, že já jsem si tu zhruba před třemi lety posteskla, že už od přátel skoro žádné pohledy nedostávám a několik blogerů i čtenářů mi poslalo letní pohledové pozdravy k nám do knihovny. Taky mě to tenkrát moc potěšilo.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem se rozhodl, že děti pošlou z vodáckého kurzu pohledy domů, koupili jsme nádherný Dívčí Kámen, museli jsme je učit, jak to udělat

3 0
možnosti
Foto

To mi připomnělo kamarádku, která učí na střední škole a byla překvapena, že většina třídy neumí nadepsat na obálku adresu. Tak je to učila.

2 0
možnosti
Foto

No nekup to, když je to ve slevě.....nějaké budovatelské motivy?

2 0
možnosti
Foto

Kdepak, ale zřejmě staršího data, asi už mají novější záběry.

1 0
možnosti
Foto

Dětské pozdravy z tábora... ach, to je moc hezký vzpomínání, taky mám na co vzpomínat

3 0
možnosti
Foto

Tak v tom případě se těším, že to sepíšeš!!!

2 0
možnosti
VN

Také jsem Poštu sponzorovala, neb vnukovi jsem týdně,

dva pohledy posílala, na to moje dcera dbala a stále připomínala.

... Já ráda jsem to udělala.

3 0
možnosti
Foto

Vzpomínám, jak kolegyně posílala vnučce na tábor pohledy s pohádkovými postavičkami a psala si seznam, které už poslala, aby omylem neposlala stejný motiv 2x.

3 0
možnosti
Foto

Byla druha polovina 70. let minuleho stoleti a ja o prazdninach zacasto sponzoroval postu expresnimi sdelenimi sve mile, vykonavajici funkci vedouci na detskych taborech, jak strasne moc po ni touzim😺

6 0
možnosti
Foto

Tak to jsou nejlepší prázdninové obálky!!!

2 0
možnosti
Foto

Poštu to sice nezachrání, ale člověka potěší.

Hezkou neděli

Vašek

5 0
možnosti
Foto

No přesně tak. Dneska je to úplné pohlazení.

2 0
možnosti
Foto

Poštovní schránka na rohu ulice, to není nějaká lecjaká věc.

Kvete modře, lidé si jí váží velice,svěřují se jí docela,

Psaníčka do ní házejí ze dvou stran,

z jedné smutná a z druhé veselá.

Psaníčka jsou bílá jako pel a čekají na vlaky, lodě a člověka,

aby jak čmelák a vítr je do dálek rozesel,

- tam, kde jsou srdce, blizny červené, schované v růžovém okvětí.

Když na ně psaní doletí,

narostou na nich plody

sladké nebo trpké.

9 0
možnosti
Foto

Martine, děkuji Vám a kolegovi Wolkerovi. Báseň je to nádherná, ale vzpomínám, že jako školačce se mi hrozně špatně pamatovala. Taťánin dopis Oněginovi jsem recitovala celý jako nic a Poštovní schránku se ne a ne naučit.

4 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,50
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik