Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I93v45a87n71a 13L79a26n55c60e

23. 7. 2023 12:52

Krásné písničky, dětství

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, pro mě i současnost, já si je často prozpěvuji. Ale raději bez obecenstva .

0 0
možnosti

Purpura patří k Vánocům stejně jako koledy.

1 0
možnosti
Foto

Ano, Purpura je dokonalá, vůbec si už bez ní vánoční svátky neumím představit.

0 0
možnosti
Foto

Já to mám složitější - zformován jak V+W+J, tak S+Š. Co dřív?

1 0
možnosti
Foto

Já bych to, Pavle, zprůměrovala, abych žádného neurazila, nebo podle momentální nálady. Ačkoli... takové úžasné lidi si můžeme dovolit mít rádi úplně nastejno.

1 0
možnosti
VN

Jó to byl čas, ten bych chtěla zas .........

2 0
možnosti
Foto

Anooo, souhlasím, já též!!!

1 0
možnosti
Foto

Pro mě někdy i přízračné, to podle nálady .

2 0
možnosti
Foto

Právě se probouzím do neděletahle písnička zde bude na věky. Príma vzpomínání

1 0
možnosti
Foto

Vždycky se mi chtělo neděli nějak podržet a nedovolit pondělí, aby mi ji odneslo.

1 0
možnosti
Foto

A ta fotka toho koně je skvostná

1 0
možnosti
Foto

No měla jsem z ní radost, když jsem ji objevila .

1 0
možnosti
JM

J51a35n 33M76a78r46e48k

22. 7. 2023 21:09

Písničky semaforu jsou výborné. Já však stále dávám přednost W a V a J.

Třeba písnička...vono to baroko není špatný pro voko, ale je vo voko vokolo baroka flinkat se bez floka.

A jak se na dnešní dobu hodí....'nikdy nic, nikdo nemá míti za definitivní, neb nikdy nikdo neví, co se může státi

řekne se, třeba že se to a to stane tak a tak

vono to pak dopadne docela naopak

Ale OMLOUVÁM SE, uvědomuji si, že se tady jedná o SEMAFOR, který byl za totáče fenomenon...

A pokud mohu posoudit muzikanta Šlitra, byl to klavírní virtuos

4 0
možnosti
Foto

Pane Marku, moc Vám děkuji za milou připomínku W a V a J. Taky je miluju, dokonce stále víc.

1 0
možnosti
JM

J17a43n 91M30a84r97e34k

22. 7. 2023 21:03

Mně se líbí...'potkal potlkan potkaná pod kaménem pod kaménem...kampak pane potkané...at' se vám nic nestané!!

6 0
možnosti
JP

Překrásné písničky, děkuji. Pro mne bezkonkurenční Klokočí a Jó, to jsem ještě žil...Jdu vyndat desku a zapnout gramofon .

5 0
možnosti
Foto

A já bych k tomu ještě přidala Nashledanou, ze Zločinu v šantánu. A Klokočí si honem taky pustím.

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,57
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik