Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líbí se mi Tvůj smysl pro humor, Zdeni

2 0
možnosti
Foto

Honzíku, tak to moc děkuju. Jsem ráda, když se někdo alespoň usměje, to mě těší.

0 0
možnosti

Vrásky, vrásky...ty jsou z lásky,

ale taky od smíchu ...

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, ty od smíchu jsou nejpříjemnější, divím se těm dámám, co si i do nich nechají píchat botox .

0 0
možnosti

Písničky ze Semaforu měly a pro mě dodnes mají zvláštní půvab, Zdeňko. Chytré, nápadité texty, silné melodie, hravost a odlehčení, což jsme jako studenti v dosti temné době brali úlevně. Už nápis v divadle Buď vítán, kdo s dobrým úmyslem odcházíš, leccos naznačoval. Na srazech bývalých spolužáků si ty písničky zpíváme pořád. Znají je úplně všichni. Tak díky za připomínku.

1 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji za ta pěkná slova na adresu divadla, které je neopakovatelné a nezapomenutelné. Cítím to naprosto stejně!

0 0
možnosti

Technická poznámka - tak vypadá bouřka, naražená do čela:

https://nasehvezdy.cz/cimg/1/5/6/156265.jpg

2 0
možnosti
Foto

Já vím, Milane, já vím a děkuji za krásnou fotografii. Ale když já můžu použít jen fotografie, které jsou volné na pixabay, což je někdy sakra pracné, aby to alespoň trošku k textu sedělo.

1 0
možnosti
Foto

Potřetí dávám karmu.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji a přiznávám, že si od rána notuji "vrásku".

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik