Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud by se vám to stalo ještě někdy v budoucnu, pak věřte, že první 2-3 tablety antibiotik si můžete vzít i po kratším intervalu, než určil lékař. Na radu vlastní maminky (zkušené zdravotní sestry) jsem takto užívala atb na zánět po vytržení zubu, první tři tablety jsem užila během 8 hodin (místo 16, jak by to správně mělo dle receptu být) a to hned ze dvou důvodů. Nemusela jsem první prášek oddalovat aby mi užívání nezasahovalo do spánku (tak jako u vás), a zároveň mi léky rychleji zabraly. Další tablety jsem pak už užívala po 8 hodinách.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za popsání vlastní zkušenosti. Já jsem taková ukázněná, protože můj žaludek antibiotika hrozně špatně snáší, tudíž je při zkrácení doby ohrožený urputným zvracením. No, naběhla jsem si, příště už si to pohlídám. Zdravím Vás, kéž se nám antibiotika vyhýbají, což by znamenalo, že jsme zdravé.

0 0
možnosti
Foto

Kam se ztratil můj příspěvek?

0 0
možnosti
Foto

Mirečko, vidím jen tento nad Jitkou Štanclovou, tak netuším, co se mohlo přihodit. Asi technika nespolupracovala .

0 0
možnosti
Foto

To si člověk zvykne raz dva, ale ty máš určitě vůli pevnou!

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tvoje víra v mé schopnosti je moc milá, ale někdy mi připadá, že žaludek má vlastní hlavu .

2 0
možnosti
Foto

Hihi, to je pěkná historka o návyku 😄 No Zdeničko, budeš si muset na stolek připravit něco, co ti bytostně nechutná - pro mě by to byl třeba hrnek mlíka, nebo ono kakao, kdyby bylo ozdobeno tučným škraloupem 🤔 Napila bych se jednou, omylem.... a věřím, že už bych nikdy v noci nečmuchala, jestli mám na stolku něco dobrýho !!!! 😂

1 0
možnosti
Foto

Tak to já si tam budu muset dát... ježiši, Danuško, já nevím co, já snad sežeru všechno, snad červenou řepu, tu jako jedinou nepozřu.

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi tomu dala, Zdeni:-)))

1 0
možnosti
Foto

No uvidíme, jak se tělo zachová .

1 0
možnosti
Foto

Šmarja, to nebezpečí je opravdu značné! Na lepší si jeden zvykne rychle, tak bacha, Zdeni!

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, no přesně tak. Zvyk je železná košile. Já si z toho dělám legraci, ale jestli mě fakt vzbudí hlad... :-)

0 0
možnosti
Foto

Dívej se na to z té lepší stránky, Zdeni. Prostě od teďka máš o jedno jídelní potěšení každý den víc. 😺

2 0
možnosti
Foto

Ano, máš pravdu, je dobré na to pohledět z té lepší stránky. Ale ještě chvíli takového vykrmování a bude tristní na mě pohledět ze všech stran .

1 0
možnosti
Foto

Pro Martina auva. A co se týká Vás Zdeni, Vy to zvládnete levou zadní. Prima počtení.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vašku. Už se to užívání blíží k závěru, tak se nechám překvapit.

0 0
možnosti

Už jsem se těšila, že i Vy máte noce, po kterých ráno vstanete a cítíte se, jako kdyby Vás někdo mlátil celou noc. Takové noce mám až moc často. Dneska jsem měla sen, jak jsme utíkali před nepřátelskými vojáky, nebezpečně se blížili do našeho města. Běželi jsme do lesa a zdolávali kamenité kopce, uvědomila jsem si, že všechny léky jsem nechala doma a domů se vrátit nemůžu. Vzbudila jsem se a sotva jsem popadala dech.

Hodně zdraví

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, no to je krutý sen. To je člověk rád, když procitne, že?

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,52
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik