Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten chlap nemůže být normální. Takovou dobrotu a on si dá jen trochu polívky

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, i I to se může stát, ale je to necitlivé vůči ženě. Ale v každé z nás musí být i kus diplomacie. Kdyby se mi tak ostalo, řekla bych mu, že příště se ho optám přede jestli bude jíst, a když ne, nebudu v vařit a vyhlásím ten "den samoobsluhy". To znamená, že co si najdeš, to sníš. Pravidelně ale dodržuji nedělní obědy, které jsou pracnější, a lepší. Jsem toho názoru, že neděle a svátky se mají odlišovat od všedních dní. Lepší oběd, dobrý moučník apod. Anebo bych muži řekla, že příští den bude vařit on. (Když jsem to kdysi i praktikovali, dopadlo to špatně. (On totiž umí uvařit jen několik jídel: řízky, rybí filé, smažený květák, smažený sýr, zelí, česnekovou polévku, kávu, čaj, a bramborové knedlíky. U nás existuje rovnoprávnost, Manžel je pánem na zahrádce a já v kuchyni. U nás je pohoda. á uvařím, on nachystá (někdy) ne a stůl. Dobrý den a dobrou chuť.

0 0
možnosti

I89v43a29n94a 43L85a80n12c84e

16. 8. 2023 12:26

Na takový oběd bych běžela i já, vůbec bych neříkala, že mi stačí trochu polévky. Potom se nedivím ta lopata a pec, takový ignorat dobrého jídla ani jinam nepatří.

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, to jste krásně shrnula přiměřenou odplatu !

0 0
možnosti
Foto

Nejkrásnější pohled horkého letního nedělního dopoledne pro mužské oči je, když se lepá spoře oděná žena pilně otáčí v kuchyni. S tím opravdu nemůže soutěžit ani ten nejskvělejší kuchařský výtvor.

5 0
možnosti
Foto

Jeníčku, takhle krásně to definovat, to dokážeš jenom Ty, děkuji!!!

2 0
možnosti
Foto

Kdyby mi takhle vyvařovala ta kráska na obrázku, tak ji nosím na rukou. Mám ale obavy, že by mi v tom vedru spíše řekla ať jdu a namažu si chleba.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Vašku, mezi námi, vřelý úsměv a topinka s česnekem taky splní svůj účel.

1 0
možnosti

Žena a muž k sobě patří, jako k velbloudovi hrby.Faktem je. Během života, jej, součásti i svrbí. Manželství je zvláštní věc, různé drby. Jak mohou celý život žít zcela neznámí lidé pospolu ? Nalil jsem dceři další Kofolu. Děvče mi naslouchá a věří. "Neženil jsem se přece proto, abych se rozvedl". Kdysi výrok mého otce - docela cenná slova. Říkám - můj program, můžeš naplnit znova! 9. září, už to září Povedu ji ke stolci, vdávám dceru. Nu co sdělit? Velbloud jako vzor, co k tomu více dodatat, věru ...

3 0
možnosti
Foto

Óóó, to je krásné, děkuji!!!

0 0
možnosti

Tohle můj manžel nedělá, tohle dělá můj nevlastní otec. Navíc občas dělá to, že mamka stojí hodinu u plotny, a on "Já teď nemám hlad." a za půlhodiny si ho jde dát do mikrovlnky

Minulý týden přišla sousedka s brekem, jestli nemám trochu hořčice. Slíbila partnerovi bramborový salát a kromě toho, že ho musela dělat až o půl desáté večer, protože musí být čerstvý, tak zjistila, že zapomněla koupit hořčici. Půl hodiny na ní ječel, že kvůli ní bude mít hlad a křápal dveřma. Tedy toho bych já asi brzy, jak se u nás doma říkalo, flákla mokrým hadrem. Občas přijde z práce a "Skoč do krámu, mám na něco chuť." "Na co?" "Nevím, něco kup." tak se ona chudák táhne s velkou taškou a určitě tušíte, co se děje za půlhodiny. Samozřejmě, že jde pro další nákup, protože samozřejmě neodhadla, na co má on chuť. Doufám, že jí brzo dojde, že není jeho služka a že si mladá krásná holka může najít někoho lepšího.

7 0
možnosti
Foto

Nejhorší na tom je, že tihle tyrani bývají často také ti největší zbabělci a pak škemrají a škemrají.

4 0
možnosti
Foto

Však vás je také dost, ženský :-))))

1 0
možnosti
Foto

S tím naprosto souhlasím.

1 0
možnosti

Jeníček chvíli po svatbě?

1 0
možnosti
Foto

Ano, i pohádka může mít dvojí pointu .

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,52
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik