Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc krásně jste to napsala...a pravdivě...

1 0
možnosti
Foto

Milá Lucie, moc Vám děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Někdy mívám neveselý pocit, jako by se rozličné ty paní Pavláskové přemnožily...

Ovšem ten příběh je krásný!

A jakkoli Ovidius asi blbec nebyl, v tomhle si s ním dovoluju nesouhlasit.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, ani nevíte, jak jsem ráda, že mě běh života na nějakou takovou Pavláskovou neproměnil .

1 0
možnosti
Foto

Ráda tě zde vidím a čtu

2 0
možnosti
PL

Moc hezké vzpomínání a zamyšlení.

Díky!

2 0
možnosti
Foto

A já Vám děkuji za návštěvu i za milá slova.

0 0
možnosti
IL

Krásně a výstižné, peníze nám sebere převozník

4 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji moc.

0 0
možnosti
Foto

Za 1 s hvězdičkou od jednoho životem otrhaného kocoura, Zdeni. 😺

2 0
možnosti
Foto

Já Ti dám otrhaného kocoura, kdepak, Ty jsi šťastná klučičí povaha, a to je životní dar, na kterém dobře pracuješ, a ještě že tak!!!

0 0
možnosti
PM

P94e14t56r 64M30a30n38d69a

3. 2. 2024 10:26

To snad platí i pro ty co peníze nemají. nebo opět třídní boj.

2 0
možnosti
Foto

Nu, minci převozníkovi musí odevzdat všichni, na třídní původ on nedbá .

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,26
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik