Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni zdravím tě a zajímavý výčet narozenin

1 0
možnosti
Foto

Také zdravím, Pavle, a děkuji.

0 0
možnosti
ŠM

paní Ortová,já Vám něco prozradím: V dubnu je to stejné jako v únoru

2 0
možnosti
Foto

Fakt? Tak to mám kliku, že jsem červnová a můžu si zamlsat .

1 0
možnosti
MP

Zdravim, Zdeni! Nemohla byste, prosim, smazat váš článek, který se mě týká (viz níže)? Dělá mi peklo v partnerských vztazích. Děkuju za pochopení a přeju hezký den do Velvar :-)

https://zdenkaortova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=727881

1 0
možnosti
Foto

Michale, moc ráda Vás tu vidím!!! Tak teď jsem pyšná, že mám silnější nervy, protože Váš blog s názvem "Vyspal jsem se s blogerkou Zdeňkou Ortovou", na který jsem svým blogem reagovala, mi osobní život naopak zkvalitnil .

Samozřejmě to smáznu, jen doufám, že to budu umět, ještě jsem nic odtud neodstraňovala. Mějte se krásně, ráda Vás čtu u konkurence!

1 0
možnosti
Foto

Hlavne, že to nie je piatok, tento rok je prestupný, tak ja sa teším, že konečne po 4 rokoch bude mať narodeniny zase môj synovec Peter.

2 0
možnosti
Foto

Milá Janka, a já mám kamaráda, který se jmenuje Horymír a ten svátek slaví taky jednou za 4 roky. Tedy měl by, ale porušuje to.

1 0
možnosti
VN

Zdeni, díky za narozeninové oživení ... ......

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vlastičko. Koneckonců, narozenin není nikdy dost .

1 0
možnosti
Foto

Však třináctka je šťastné číslo a dny už se příjemně prodlužují.

2 0
možnosti
Foto

Jeníčku, to kvituji s povděkem. Končím v knihovně v 17:00. Ještě po Vánocích jdu domů za tmy, ale pak postupně světla přibývá a já jsem v tyto dny už nadšená, jak se to krásně prosvětluje.

1 0
možnosti
MB

Ať si nestěžuje, v naší rodině je pět členů narozených v lednu. Co chcete dát dítěti, které má narozeniny 3.ledna? P.S. v ten den mají narozeniny dvě dívky

1 0
možnosti
Foto

No nazdar. Tak to je na velké rozmýšlení, čím potěšit.

1 0
možnosti
IL

I38v66a85n73a 77L49a34n48c83e

13. 2. 2024 10:40

Zdeničko, uhodila jste hřebík na hlavičku, protože moje kamarádka má narozeniny 12.2. také neuvádím rok. Včera jsme si volaly a ona lamentovala. Švagrová zapomněla, co jí kamarádka kdysi dala na vánoce a tentýž dárek kamarádce letos věnovala k narozkám. Ono se to neděje jenom v Čechách, ale tentýž zvyk se čile praktikuje i v USA

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste mě, Ivanko, potěšila. Vůbec by nebylo od věci, kdybyste tuto příhodu vetkla do blogu, myslím, že by nás bylo víc, koho by to pobavilo !

1 0
možnosti

"13. února 1662 se narodila Alžběta Stuartovna, manželka Fridricha Falckého."

To určitě není pravda. 1620 už prchala z Čech.

1 0
možnosti
Foto

19. 8. 1596 Dunfermline

1 0
možnosti
Foto

Přispívám do katalogu další nezbytnou informací. 13. února 1105 měla narozeniny Kosmova žena Božetěcha, poslušně neuvádím kolikáté. Je dobré se po ránu zasmát.

Dík Zdeni

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Milý Vašku, děkuji za rozšíření příjemných událostí dnešního dne!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 30,36
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik