Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Takovéhle čteníčko, nasadí mi úsměv na líčko ...R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vlasti, jsem nadšená a děkuju!!!

0 0
možnosti
Foto

R^Mile vikendove poctenicko, Zdeni:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jeníčku a pěknou neděli přeji! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdenko, jsem sázkový pechfógl. Nechceš mi dát nějaký tip na výsledky II. ligy v Horní Voltě? Zdá se, že máš talent. O případnou výhru se s Tebou bratrsky rozdělím (no, raději napůl).

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, se mnou je to tutovka. Pro tento víkend doporučuji sázku na badmintonový turnaj Tchajwan Open. Už se těším na svoji výherní polovinu.;-D

2 0
možnosti
Foto

Úžasně jsem se pobavila, miluji tenhle typ humoru!R^;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Pavli, a přeji Ti krásnou neděli! ;-)

0 0
možnosti
IM

;-DZdeni, máš mou plnou podporu v sázení a hazardu všeho druhu, protože jako skvělý pozorovatel v tomto prostředí něco úžasného odpozoruješ a napíšeš nám. Krásné dny s tolik potřebným deštěm přejuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivi, to jsi napsala moc pěkně. To víš, člověk se nemá ničeho odříkat.:-)

Přeji Ti příjemnou neděli!

0 0
možnosti
ND

Hehehehe hehehehe. Co věta, to perla. Hezký víkend, Zdeni.

4 0
možnosti
Foto

Naděnko, moc děkuji! A sympatickou neděli od srdce přeji! ;-)

0 0
možnosti
VF

Prší, je chladno, ale je tady Zdeňka Ortová a Marek Trizuljak. Díky vám dvěma se tady na iDNES rozjasnilo a je tu milo.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Věruško, moc děkuji za pochvalu pro mě i pro Marka, však je to i můj oblíbenec!!! R^

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Nádhera! Krásný dar humoru!

2 0
možnosti
Foto

Milý Marku, děkuji Vám moc a přeji hodně příjemnou neděli!;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné a vtipné.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám a nedělně zdravím!

0 0
možnosti

Tak plzeňsko zataženo a poprchává a my jdeme odpoledne na oslavu. Budeme se snažit mít dobrou náladu, už mám připravené historky, kterými chci pobavit přátele.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milé hlášení. Tak ať se oslava vydaří a historky vyvolají úsměv!!!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik