Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen je to trochu genderove nevyrovnane, my si taky zaslouzime boubelaky ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ano. V tomto případě je genderově nevyrovnaná příroda. Na tu jsme krátké. Ale plánuji nějaké to bongo koupit, třeba to fakt funguje.;-D

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, tak to jsem potěšena, konečně nějaká výhoda mě - boubelky;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, Jitko, my holky musíme bez ohledu na číslice na osobní váze bubnovat a zpívat, jinak nás ten stres z nadváhy pohltí ;-D. To jen pánové z nás mají psychický užitek.:-)

1 0
možnosti
Foto

Velká pravda. Všechny moje tři manželky byly nebo jsou spíš štíhlé a ne plnoštíhlé, ale měl jsem přítelkyni, hodně četla tento blog a ta měla řádnou nadváhu.

Musím říci, že to byla paráda.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že na Vás stres díky tomu nemůže :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,50
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik