Diskuse

Boubelatá žena je pro muže totéž, co antistresová pilulka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzpomeňme na světové malíře - a nejen baroka... A i na naše malíře, Josefa Mánesa, tak i Mikoláše Alše, které inspirovaly k tvorbě plnoštíhlejší ženy - a dívky. A to už nejmenuji malíře J.Kremličku, ten si na ně obzvláště potrpěl... Znáte například jeho obraz ženymyjící se u umyvadla? A je pravda, že věčně hladovějící ženy nevaří, nebo nutí rodinu do jídla, které nikomu nechutná. Je to proto, že sama nemá motivaci. A "láska (přece) prochází žaludkem.";-) V

0 0
možnosti
Foto

Proč si vystresovaný muž hledá ženu plnoštíhlou? Protože má nervy obalené tukem, tedy je veselá a v pohodě, což se o ženě hubené až vychrtlé říci nedá, ta je většinou uzlíček nervů a soustředěná jen na svoji váhu.

Druhý důvod je v papání, dietářka vám vepřo- knedlo- zelo neudělá, chleba sádlem nenamaže a pivečko neschválí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Možná v tom bude i maminkovský syndrom, protože si většinou představujeme klasickou maminku takovou baculatější a my jí klademe ustarané hlavy na rameno nebo do klína. Jenže laskavé maminky jsou i ty útlé, tak v tomto bodě jsem asi vedle.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji mnohokrát!:-)

0 0
možnosti
LN

Takže jediný, co mi z toho vychází je, že nemám moc stresového hormonu.

0 0
možnosti
JS

Ať je žena jak chce veliká, důležité je, aby si s mužem vzájemně dali to, co oba potřebují, Zdeni R^V

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. To jste, Jani, vyjádřila perfektně, líp už to snad ani nejde!R^

0 0
možnosti
PK

Dáma při těle - text

Musíš se nejprve přihlásit. Pokud nemáš účet, tak se zaregistruj

Zvony, přes den tlumený

mi spánek rozezní.

Do snů vejdou čtyři dámy štíhlý

s pátou mírně obézní.

Můj lokaj dámám růže hází,

já dobře vím, co se má

-do vlasů dam

sám po růži dám.

Já sám ty štíhlé hýčkám, jsou nesmělé, tak lákám k hříčkám tu dámu při těle, přátelé. Démoni ji skáčou v očích, když ji noc rozpálí. A já pouštím noční můry jenom pro ní z povzdálí. Pak smím dát na svoji šíji dlaň baculatou. Tu nejhezčí z dam já pro sebe mám. Lokaj můj, ty štíhlé hýčká, jsou kyselé. Chci plát jak svíčka s dámou při těle, přátelé. Když sám koktejly v dřezu míchá dlouhej brk kohoutí. Že potom vždycky ráno svítá, to mně moc zarmoutí. Takhle dámy šňůrou spoutat, se mnou by tu žily dál. Já namísto dam zvon budíku mám. A ptám se proč nejde získat sny doznělé, chci žít a výskat s dámou při těle, jó, přátelé.

2 0
možnosti
MD

Neni boubelka jako boubelka. Pri ponoreni do vany sice vytlaci stejny objem vody, ale na vaze jim lze navazit neco zcela jineho. Takze pozor, (boubelky), kdyz uz vytlacite stejny objem vody snazte se byt na vaze tezsi.

1 0
možnosti
Foto

Tak nevím, jestli u nás doma působím jako antistresová pilulka a bubnování jsem taky ještě nezkoušela.;-) Každopádně díky za zajímavé a vtipné poučení.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Já mám vážně chuť si to bubnování vyzkoušet. Někde v dárkových předmětech jsem viděla takové ty šamanské bubínky a všelijaké ty soudky potažené kůží (teď si zaboha nevzpomenu, jak se jmenují), tak si něco z toho koupím a zkusím se z trablů vybubnovat. Mám obavu, že až začnu, tak budou ve stresu sousedi.;-D

1 0
možnosti
KK

Asi mám nízkou hladinu stresových hormonů, protože tlusté ženy se mi hnusí.

Přirozené idealizování zralých morfologických znaků žen je u mě sportovní postava a nikoli pytel sádla. :-/

2 0
možnosti
Foto

Nesmíme ty výzkumy brát tak doslova. Však to znáte. Jednou je máslo nezdravé, jezte jeho náhražky, pak je máslo zdravé, pak je drahé... A tak je to se vším. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Libuško :-).

0 0
možnosti