Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Dáma při těle - text

Musíš se nejprve přihlásit. Pokud nemáš účet, tak se zaregistruj

Zvony, přes den tlumený

mi spánek rozezní.

Do snů vejdou čtyři dámy štíhlý

s pátou mírně obézní.

Můj lokaj dámám růže hází,

já dobře vím, co se má

-do vlasů dam

sám po růži dám.

Já sám ty štíhlé hýčkám, jsou nesmělé, tak lákám k hříčkám tu dámu při těle, přátelé. Démoni ji skáčou v očích, když ji noc rozpálí. A já pouštím noční můry jenom pro ní z povzdálí. Pak smím dát na svoji šíji dlaň baculatou. Tu nejhezčí z dam já pro sebe mám. Lokaj můj, ty štíhlé hýčká, jsou kyselé. Chci plát jak svíčka s dámou při těle, přátelé. Když sám koktejly v dřezu míchá dlouhej brk kohoutí. Že potom vždycky ráno svítá, to mně moc zarmoutí. Takhle dámy šňůrou spoutat, se mnou by tu žily dál. Já namísto dam zvon budíku mám. A ptám se proč nejde získat sny doznělé, chci žít a výskat s dámou při těle, jó, přátelé.

2 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik