Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jsem také skeptik takže věřím jen tomu co sama zažiju:-)

ale vám Zdeňko také věřímR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Libuško.:-)

Máme to stejně. Proto mě ten silný proud energie tak zaskočil. Fakt je, že to byl celkově mimořádný zážitek.

0 0
možnosti

P79e58t51r 17K59a84r50a89s

14. 11. 2017 18:57

Je zajímavé, že smítko v oku (zbytky nedostavěného chrámu) s Vámi dokáže zamávat daleko více než návštěva dostavěného a fungujícího kostela v místě Vašeho bydliště, případně kostela, odkud pochází Váš rod a kde dosud stojí křtitelnice, v níž byli křtěni coby mimina Vaši předkové (tenhle kostel bych pak připodobnil k trámu v oku). Ne že bych Vás "tahal lanem", ale není to zvláštní?

0 0
možnosti
Foto

Není to zvláštní. Nedostavěným chrámem procházejí energetické zóny, ale nevěřila jsem, že bych je kdy mohla takto intenzivně vnímat. Jinak v kostele cítím spíš klid a pohodu z přítomné velebnosti. Nic mě tam neruší a neznepokojuje.

0 0
možnosti

:-)Zdeni, doporučuji ještě návštěvu Sv. Katarínky na Slovensku. Podobný genius loci i energie R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zajímavý tip, Jani. Tam to neznám.:-)

1 0
možnosti

M25i79l47a66n 84V80i39k

14. 11. 2017 17:27

Byl jsem tam také - ale energii jsem natankoval až u první pumpy. Ale vážně - je to tam hezké a někomu to (třeba) energii dodá.

2 0
možnosti
Foto

Proto jsem ráda, že máme s kamarádkou ze stejného místa naprosto odlišný zážitek. Na mou duši jsem nepočítala s tím, že tam něco pocítím. Nejsem senzitivní typ ani náhodou. O to větší bylo moje překvapení, že se to děje právě mně.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS