Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Vinetů, Olda Šetrnej, Tarzan také bojovali, ale za pravdu a spravedlivost. Neznám hry z počítačů, ale snad i tam bojují za dobrou věc a proti padouchům.;-)

3 0
možnosti
JS

Jako malá holka, jsem byla Olda Šetrný - nějak mě nelákala Nšo-Či ;-)

2 0
možnosti
JS

Zdeni, bude stačit, aby nešla týden elektřina a hned si budou hledat novou zábavu R^;-)

1 0
možnosti
VF

Chvilku jsem tu nebyla a marně hledám Tvoje články. Píšeš? Zdravím Věra.

1 0
možnosti
JK

Ten druhý chlapec bude možná jednou vytvářet design her, které ten první chlapec bude ochotně konzumovat. Všechno má na světě své místo.

2 0
možnosti
Foto

Jste dobrý, to mě pobavilo :-) A ještě ke všemu není vyloučeno, že máte pravdu.:-)

0 0
možnosti
RE

Jsem ochoten tvrdit, že fantazii z těch všech moderních vymožeností rozvíjí jen rozhlas. S tím jsem vyrůstal a mám ho nejradši dodnes:)

1 0
možnosti
Foto

Miluji staré rozhlasové hry v podání hereckých bardů, to je vždy mimořádný zážitek.

0 0
možnosti
JK

Karma, hezký příběh. Není-li pravdivý, je alespoň dobře vymyšlený.

Jen vyprávění o agresivním chlapečkovi na začátku je (z mého pohledu) trochu dlouhé.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Příhoda je do puntíku pravdivá. Skutečně se to přihodilo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Naše dcery jsou spíše závislačky na knihách, co se týče počítačových her, myslím, že bez valnýho zájmu skončily u jakéhosi krmení zvířátek na farmě (obdoba chytání vajec do košíku z 80. let). Střílečky a násilný RPG hry bych doma nesnesla. Vážně v tom nevidím nijaký přínos pro vývoj dítěte.

Hezky napsáno - zvláště poslední věta mne dost pobavila.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji!!! Ono se počítačovým hrám asi nejde tak úplně vyhnout, ale nějaká redukce by tam být měla. Časová i obsahová. Jinak si ten počítačový chlapeček i knížky půjčuje, tak to nebude ještě tak zlé.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,47
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik