Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Bratr do toho nema co mluvit. Dela ostudu rodine.....

1 3
možnosti
PV

A teď si vemte že by ČT dali závody ve sjezdu místo hokeje a Ester by skončila dle očekávání někde daleko v poli. To by je hokejový fanoušci sežrali. A dát tam prostřih jízdy uprostřed hokeje je taky nesmysl.

15 1
možnosti
Foto

Mám k České televizi spoustu výhrad, ale tentokrát bych se jí asi zastal. Jednak byl ten závod posunutý (v řádném čase by se vysílal) a také se v něm nečekal tak ohromující úspěch. Televize tak dala přednost hokeji, který má nejspíš víc fanoušků.

21 1
možnosti
JT

J95a59n 73T94o11m60a86n

20. 2. 2018 8:19

Dokud je blb potichu, nedá se dost dobře poznat, že je blb. Nechte ho ale promluvit a vše je jasné.....

22 1
možnosti
PV

Tak jsem si přečetl blog a diskusi a je mi smutno - smutno je mi z toho jak tady obhajujete hulváta - že prý v návalu vzteku se dá pochopit co napsal ale že se později neomluvil a jiné nesmysly .

Víte - tady se chlapeček vyzvracel na ČT , ale co když příště neunese svoje emoce a bude mít v ruce třeba kudlu - také potom napíšete že se měl omluvit ??

Já si myslím, že bychom si neměli lhát do kapsy - je to hulvát a i kdyby se stokrát omluvil, tak hulvátem zůstane ;-€

28 1
možnosti
LK

L88u17d21ě18k 23K62r75á14l

19. 2. 2018 23:23

víte co? já mu rozumím. koukat na zlatou Ledeckou o přestávce hokeje ze záznamu a ještě k tomu s úchylným komentářem. to je síla.

7 15
možnosti
VS

Vy jste věděl, že bude zlatá? A vsadil jste si? A proč jste nekoukal na Eurosportu?

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 8
možnosti
Foto

Souhlasím. A Ondru Banka jsem milovala i jako aktivního závodníka, škoda toho osudového pádu, mohl na lyžích ještě hodně dokázat. Určitě je teď ze své svěřenkyně šťastný jako blecha.

Ale jak odpovídám i o kousek níže, vůbec nejde o jeho prvotní vyjádření v afektu a momentálním vzteku na danou situaci. Pro to já mám pochopení. A z toho důvodu jsem také šetrně vynechala jeho urážku s názvem pohlavních orgánů.:-) Brala jsem to tak, že brácha byl prostě naštvaný a ventiloval to po svém. Někomu se to může líbit, někoho to pohoršit. Nic víc, nic míň. Za žádné zamyšlení to nestálo.

Jenže on pak po více než 24 hodinách - už s naprosto chladnou hlavou a s rozmyslem - sám zveřejní svůj Otevřený dopis, kde nejen ČT, ale tím pádem i veřejnosti, sděluje, že si za svými výroky pevně stojí. Načež krátce zauvažuje, že nemusel použít sprostých nadávek, ale hned v druhé části věty se ke své hrubosti přihlásí, když dodá, že v tomto případě byly zcela na místě.

A to už je o něčem jiném, než o ostrých slovech pronesených mezi kamarády. To je neodolatelná výzva, aby se k tomu někdo vyjádřil:-).

10 2
možnosti
JK

J65o93s74e82f 49K30l37a77t

19. 2. 2018 21:15

Souhlasím s vámi

9 1
možnosti
PK

Já též a nechápu ty Radky a spol., jak to obhajují. A zapomněl jsem na milovanou Marušku J.:-)

1 0
možnosti
MH

Opravdu zbožňuju teatrální týpky, kteří se nechají vyfotit s nožičkou brýlí v puse, navíc to i zveřejnit, a tímto fotem se doprovodně chvástat i u blogu, než tam raději zvěčnit toho, koho blog řeší, tedy Jonáše. Ale to z diskuze vlastně není vůbec jednoznačné, takže obrázek je de facto v pořádku...

2 0
možnosti
Foto

To "Zlaté slovo, které zůstane v ústech.", platí u pro vás. :-\

2 14
možnosti
ČP
  • Počet článků 514
  • Celková karma 33,15
  • Průměrná čtenost 2222x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik