Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Diky za obveseleni v zaplave Syrien.

0 0
možnosti
Foto

Důležitá informace!;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Něco obdobného jsem zažila včera v cukrárně v Černošicích. Skupina holek a kluků mladšího školního věku stála přede mnou ve frontě. Chlapci se nesmírně předváděli, vykřikovali jeden přes druhýho "ty seš tak sexy bejby, fakt sexy" a prováděli při tom zajímavé pohyby (strip show hadr;-D). Potom začali vysvětlovat nejmenší holčičce, co to znamená "sexy"... Právě v nejlepším se jich jeden z dospělých zeptal: "Tak děcka, kdo chce jakou zmrzlinu?" No uznejte, že v takovéhle situaci musí sex počkat.;-) R^R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to je krásná příhoda! Jsem fakt ráda, že alespoň při setkání se zmrzlinou přece jen vítězí dětství.:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky to mám rád. Většinou se v oné skupině objeví jeden "mudrc", který v tom má jasno a ostatní jej zasypávají otázkami.

Dle mých rodičů jsem podobné otázky řešil i já - v narvané tramvaji a na plné pecky jsem s otcem řešil anatomické odlišnosti, které jsem zahlédl ve školce na WC. Táta později říkal, že s mámo tahali sirku, kdo pro mne do školky pojede. Výborným ucpávadlem bylo lízátko atp. R^

4 0
možnosti
Foto

Děti, které baží po informacích a nabyté vědomosti rozdávají dál, jsou mi sympatické ;-D.

0 0
možnosti
Foto

;-Dje dobře když holčičky mají takový přehled už odmlička;-D

2 0
možnosti
Foto

Jsou informace užitečné a neužitečné, tuto počítám k těm prvním ;-D.

0 0
možnosti
MV

deti...., skoda, ze jste s nima nejela dal

3 0
možnosti
Foto

možná je to Marku dobře-kdoví co by se ještě dozvěděla;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,27
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik