Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dík za zprostředkováníR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko, byly to dva krásné dny - tedy pro mě 2, jinak veletrh je čtyřdenní.:-)

0 0
možnosti
PK

No povinnosti k pejsanovi mi nedovolili přijet, moc pěkný fotečkyR^

1 0
možnosti
Foto

Tak to chápu, taky na mě doma jeden čekal.:-)

Ale potkala jsem tam i pejsků spoustu. Od mrňousků v taškách, až po velkého královského pudla.

0 0
možnosti
Foto

Až se mi zastesklo...

A díky, že jsem tam mohla s vaším článkem takto zaskočit. :-)

2 0
možnosti
Foto

Janičko, když člověk vidí ty stovky lidí, a jak jich neustále přibývá, až jsou uličky mezi prodejnami tak zaplněné, že se stěží vyhneme jeden druhému, tak v jiných, než knižních souvislostech, by to bylo až nepříjemné. Ale tady vás popadá jedině radost, že nás stále čte tolik! :-)

1 0
možnosti
Foto

Vidím Zdeňko, že jste byla v opravdu dobré společnosti. R^

0 0
možnosti
Foto

To víte, knižní veletrh je moje oáza potěšení.:-)

0 0
možnosti
MB

Ohřála jste mne a potěšila - I závidím . Máme společné políčko zájmu. Ty knihy jsou vstupenkami do světa fantazie - i dobře uspávají, viz foto ! Čtenář může pak mít i 7 mílové boty - nikam nedojde, kniha jako Buldok, kousla jej, drží a nepustí, viz foto. Spousta zajímavých lidí, např. Hvížďala je borec, nicméně Halina jej snadno zastíní svou mocnou pohrudnicí ! S autorem Vondruškou jsem kdysi besedoval - dcera si skládá jeho Epopeje. I jsem mu podával @ dotazy. Překvapilo mne, že on prakticky odpovídal ihned - obratem ! Jak to má zařízeno nevím, zda sekretářka - systém komunikace ? Já podával dotazy - Kdo je vlastně Čech, kde jsme se zjevili, kdo ukrad obsah kádě majetku v zakladajícím měste Tábor, ap. ... Hezký blog ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Také jste mě potěšil. Zhodnotil a okomentoval jste to sympaticky.:-) A s panem doktorem Vondruškou jste vedl opravdu zajímavou komunikaci. On je báječný.

1 0
možnosti
AL

Tolik čtení a báječných lidí najednou, to by jednoho utahalo.

Takových blogů je zde opravdu málo a chvála blogerům za ně.

Karma a nádherný den přeji.

:-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,88
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik