Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vedle Magdy Vašáryové jste, mimo jiné, na fotografii zachytila Blogerku desetiletí (iDnes), Martu Kučíkovou Němcovou, která na knižní veletrh přijela na autogramiádu až z Itálie.

Skvěle píšete, hlasoval jsem pro Vás na Nováčka roku.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Petře, za hlasování i za doplnění informací. Já jsem paní Kučíkovou v reálu nepoznala, sotva jsem stačila dámy vyfotit, už mě dav lidí nesl dál:-). Ale doma v klidu jsem fotku studovala pozorně a začala jsem mít podezření, že by to mohla být ona. Vím, že měla mít v 15.00 autogramiádu s Kateřinou Janouchovou, ale měla jsem v tu dobu jedno z naplánovaných setkání a pak už jsem spěchala na vlak.

Tak ještě jednou děkuji, teprve teď, když to mám potvrzeno, se můžu zaradovat, že se mi neplánovaně povedlo vyfotit Blogerku desetiletí!:-)

1 0
možnosti
Foto

Příští rok se tam budu muset taky vydat. Díky za repo.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, tak to opravdu vřele doporučuju, nebudete litovat, na mou duši, na psí uši :-).

0 0
možnosti

Zdeňko, to je naprosto senzační knižní blog! Na všech fotkách jsou mně milí a sympatičtí lidi, a všem to moc sluší. A co navíc...z blogu jsem se dověděla, že je jakási Zdeňka Ortová, kronikářka chytrá a vtipná (no to je novina;-D), jak je uvedeno v anotaci ke knížce Koukejte do výstřihů.To bude určitě zábavné čtení.

Takže za blog velký dík!R^

2 0
možnosti
Foto

To je od Vás, Maruško, moc milé:-). Omlouvám se za drobnou opravu, ale jsem fejetonistka a aforistka, kronikářka fakt ne. I když kronikáře za tu jejich piplavou práci při shromažďování současných faktů pro budoucí polemiky obdivuji.:-)

Jinak na veletrhu by se Vám určitě líbilo. I přes hrozné horko a obrovské množství návštěvníků k sobě byli lidi slušní, vstřícní, tolerantní, na mou duši to takhle pěkně fungovalo. Každý rok se v květnu těším, až knižní veletrh odstartuje.V

1 0
možnosti

R^ Hezký blog, dobrých knížek není nikdy dostR^.

1 0
možnosti
Foto

Ano, souhlasím, a dobrých čtenářů taky:-)!

1 0
možnosti

R^Bydlím od Prahy trochu moc daleko, tak sem se nemohl zůčastnit, ale při nejlibžší návštěvě ČR si jistě nějaké knihy pořídím. Už mám jednu " v merku" sice ne z téhle záležitosti, ale je to nová kniha zdejší blogerky pí Alžběty, tak teď v důsledku Vaší reportáže k ní přibudou další.:-)

1 0
možnosti
Foto

Věřte, že toto květnové literární setkání patří k nejmilejší části roku. Třeba jednou přijedete právě v tento čas:-).

0 0
možnosti

Také děkuji . . . a musím pochválit Rozhlas dvojku , také dával reportáže ...

ale vy jste to měla i fotoreportáží ... R^

2 0
možnosti
Foto

Ano, viděla jsem jejich redaktorskou práci, občas jsem kolem procházela, když vysílali přímo, jsou to profíci a zvali si na stanoviště i zajímavé hosty. Řekla bych, že jejich vysílání tu skvělou atmosféru vystihlo dobře.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Výborně pojatá reportáž.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, bylo to o prostředí, které mám moc ráda!:-)

0 0
možnosti

D76a37v75i59d 77V81l62k

15. 5. 2018 11:36

Paráda, se Zdeňkou na titulce to mě baví;-)

1 0
možnosti
Foto

Jééé, děkuju, taky mě to mile překvapilo.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,70
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik