Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Agustínce jsem jako mladá holka pracovala.Byla součástí Hotel Praha.A mohu potvrdit,že Luhačovice jsou jedny z nejhezčích lázní.Moc ráda se tam vracím i proto,že jsem si tam našla lásku svého života.Je to sice už čtyřicet let,ale Luhačovice stále" táhnou".Mohu jenom doporučit.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení i za krásnou reakciR^. Tak Vy to máte takto osobní, paráda. To chápu, že už Luhačovice ze srdce nevymažete.:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Zdeňko - krásné! Já (a vlastně i vy) to mám blíže do lázní Mšené a tam je to o superklidu. Tam si uklidím v duši klidně i jen na wellnes víkendu.

2 0
možnosti
Foto

Je to tak! To jste vystihla skvěle, Mšené - to je o superklidu:-). Fakt je, že by si každý měl občas zajet do takové oázy zdraví a pohody, nechat si hýčkat tělo a duše se taky moc ráda přidá, člověk je pak jako znovuzrozený a zase se může vyhrnout do fůry povinností, kterých každý máme až nad hlavu.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko a zdravíííím!:-)

1 0
možnosti
Foto

Vypadá to parádně, dala bych si říct:-) Jezdila jsem se synem do Jánek a miluju to tam, ale tady jsou zas jiné rozkoše pro ducha :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jánské jsou taky hodně o přírodě, jsou zároveň klimatické, důležité je hlavně to, když pomůžou, o to radši na ně pak člověk vzpomíná.

0 0
možnosti
Foto

R^Že bych příště zkusila nějaké ty větší a slavnější?;-)

2 0
možnosti
Foto

Znám Luha jako návštěvník /nikoli švihák lázeňský/...ale kolo - je to kolem hodně zabíračka a jen pro silné jedince.

KarmaR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji! Tak to už jste napůl cesty k delšímu pobytu;-D

0 0
možnosti
Foto

R^vypadá to svůdně-že bych to také zkusila;-)?

2 0
možnosti
Foto

Jdi do toho, Libuško!!!R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za tip, třeba to někdy zkusím.:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Věřte, že byste nelitovala :-).

1 0
možnosti
Foto

J53a54n58a 38M32a46j81o42v83á

13. 6. 2018 19:44

Paráda, čokoládovnu jste nepřehlédla??

1 0
možnosti
Foto

Bohužel ne;-D, vždy jsem ji nejdřív nepřehlédla a pak jsem před večeří hodinu plavala v bazénu.

0 0
možnosti
DV

D63a39v11i23d 72V40l56k

13. 6. 2018 19:24

Jó jó Tady dělaj svatouška a když minule řádili v Elektře museli tam vymalovat;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,74
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik