Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EN

Patnáct až dvacet za toaletu se platí dnes v Praze i jinde, tak třeba i na Petříně a cestou na Hrad.

Rv

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě uklidnilo;-D

1 0
možnosti
AL

Věřím, že zdejší diskutéři, příznivci, přátelé, obdivovatelé a další živočichové nezapomenou paní Zdeňce za tři dny pogratulovat k narozeninám.

No uznejte, nevypadá na těch čtyřicet devět úžasně?

.

;-)

1 0
možnosti
Foto

Arnolde, kde jste ten můj narozeninový pazourek vykopal?;-D

1 0
možnosti
JS

Ono na těch starých toaletách vedle perónu, vybírali ještě celkem nedávno ká čé osm. A to stav toalet byl tedy velmi "vošajstlich" a stávalo se, že si tam z toho občas některé podivné ženské postavy, dělaly koupelnu a překážely běžnému provozu. Člověk sice ocenil, že ač bez domova, toužily se ošpláchnout, ale zase bylo na výběr - buď čekat až se docachtají a nebo na ruce máznout antibakteriální gel a nechat vodu vodou. :)

Na nové toalety se zřejmě jen tak ze zvědavosti půjdu alespoň mrknout, až budu mít cestu kolem :)

P.S.: zdravím Tě, Zdeni

1 0
možnosti
Foto

Janičko, no zaplaťpámbu, že jsem na starém WC tu zmiňovanou koupelnu nezažila. Ovšem, co není, může být. Až "děvčata" zjistí, jak pěkně to v suterénu vypadá, naloží se do těch velkorysých umyvadel jako do vany:-).

Jani, taky moc zdravím!!!V

1 0
možnosti
Foto

Ojé, toto téma mne rozesmálo. Já jsem jela na jaře s tchyní projet pendolino. Výlet do Ostravy a zpět. Cestou zpět se jí zachtělo u Pardubic na toaletu. Prý ve vlaku to vždy bývá otřesné, tak to vydržela - jako správná sokolka - až na hlavák. Tam to měla přes turniket za dvacku (s berlemi úžasná gymnastika) a navíc v ruštině.

1 0
možnosti
Foto

Janičko, o té dvacce se o kousek níž zmiňuje i pan Korecký. Tak já opráším ruštinu a na ten hlavák snad zavítám už kvůli tomu zážitku:-) Ale s berlemi přes turnikety, to maminku fakt lituji.

0 0
možnosti
Foto

Teď mne taky, Zdenko, napadlo, co bys chtěla v Praze za 15,- Kč. Tam za ty prachy pořídíš akorát to h....

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Tomáši, děkuji za ranní hlasovou rozcvičku. Chechtám se tu nahlas... a po pátku si to i dovedeš představit.

0 0
možnosti
Foto

hlavně že sis to užila a těším na to vyprávění o srazu;-)

1 0
možnosti
Foto

To víš, Libuško, jak jde o užívání si, nehledím na prostory;-D

Snad příště dojde i na sraz, jestli se zase nezakecám:-)

0 0
možnosti
AL

Na srazu byla i naše neteř a říkala, že jste úžasná (jak jinak) bytost. Váš článek je toho důkazem. Podívejte se na ty reakce, a to jste se šla pouze vyčůrat.

Přeji nádherný den a dávám karmu i když o ni nestojíte.

:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Děkuji za pěkná slova i za karmu, to je od Vás moc milé. A od Vaší neteře jakbysmet:-). Odtajníte ji, nebo se to sem nehodí?

Pěkný den a příjemný start do nového týdne!

0 0
možnosti
PK

Na hlavním je to za dvacet a obsluha je v ruštině....

1 0
možnosti
Foto

No nazdar, tak tam jim k tomu musí zpívat nejmíň Alexandrovci:-)

4 0
možnosti
Foto

;-DR^No nekup to, když je to JEN za 15,-!

2 0
možnosti
Foto

No právě:-) Jitko, jak jde o základní potřeby, není čas na hrdinství a občanské postoje;-D

1 0
možnosti

To jsem se po ránu nasmála. Představa kulturního programu při vykonávání potřeby, a to vše za 15 káčé...?!

Skvěle napsáno, Zdeňko!

(Jo, a s tím suterénem je to snad vtip).

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Maruško. Bohužel to vtip není. Já jsem tam nahoře opravdu chvíli přešlapovala, protože návštěvnost zrovna žádná, nikdo tam nemířil a schody do podzemí takhle v podvečer důvěru nevzbuzovaly:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,97
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik