Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Mám pocit že v 90. letech "roznožka v sedě" popřípadě postoj v roznožce ve stoje evokovaly "mírnou převahu" Což byl návod pro tehdejší vyrojivší se (a velmi prosperující) "obchodní zástupce".

Pamatuji chlápka kterého jsem znala ze zastoupení Land Roveru. Britská zdrženlivost pasé ale řeč těla - dal si se mnou kafe a (zřejmě podle příručky o tom jak získat "mírnou převahu") se rozvalil a roztáhnul ruce za hlavou.

Tu příručku (stejně jako knihu toho člověka co napsal "Jak získávat přátele a působit na lidi" co si nepamatuji jeho jméno) jsem si se zájmem a despektem přečetla. Manipulátory všeho druhu nesnáším, byť se (i zde na blogu) vydávají za "laskavé dámy".

Takový chlap v roznožce je totéž co "laskavá (zmalovaná) dáma". Prostě manipulující trilobit a - Nohy na ramena....

1 0
možnosti
Foto

No ano, děkuji za připomenutí, uvědomila jsem si, že rozklek s rukama za hlavou jsem už taky několikrát zažila, sice nikoli v dopravním prostředku, ale přece :-)

1 0
možnosti
JH

J12a30n 97H16r81u26b40e45š

24. 6. 2018 2:31

Je-li toto chování vytýkáno mužům, tak si v tom případě dovolují doplnit a opravit autorkou v zájmu genderové vyváženosti, že se nám tu silně rozmnožily i chlapácké ženy.

5 0
možnosti
Foto

Tak to už nám s Guthem Jarkovským nezbývá ani zbytek iluzí.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,83
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik