Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

kontakt na slečnu prosím :-)

0 0
možnosti
TH

i mne bude třicet a jsem na tom stejně

1 0
možnosti
MH

to bych jeste uveril jako u chlapa, neumite treba moc komunikovat, jste ale velmi vzdelany ale vic uzavreny typ a zadna tak nema zajem :-)

Jenze u zenskej? To dnes spis sci-fi se rika, ze tam jedina moznost a to bud ma uraz - to je pochopitelne, nemoc nejakou a nebo je psychicky nejaka fakt sabla :-)

0 0
možnosti
AT

To se dá těžko vysvětlit a analyzovat. Prostě existují ženy, se kterými ne. A nemusí být vůbec ošklivé.

1 0
možnosti
Foto

Vůbec nejste daleko od pravdy. To by mě nikdy nenapadlo, ale po zveřejnění článku se k němu vyjádřilo pár mužů v podstatě podobně jako Vy. Jako žena to nemůžu posoudit, ale věřím pánům, že to takto prostě mají. Věřím jim i proto, že i ženy vystavují některému typu mužů stopku. Život je zkrátka pestrý.

0 0
možnosti
JP

J28a63n 82P28a49l53i82a52n

13. 7. 2018 1:40

Zdenko, nic si z toho nedělejte, však ono to jednou přijde.

0 0
možnosti
JH

J25a88n 56H87u37r86k79a

12. 7. 2018 18:51

mám několik kamarádek hooodně přes 40 a blíže k pravěku a nejsou ani pro muže ani pro ...to druhé a éra jsou to neskutečný a otázka proč?...co jsme nepoznaly nám nechybí...a o to máme více času na sebe a biologické hodiny? i příroda se zasekne...

ikdyž zde u vás z psychologického odhadu příroda jede dle svého jízdního řádu...a myslím že jízdní řád má vždy své cestující...

0 0
možnosti
PS

P78e27t48r 85S87k60á32c67e79l

12. 7. 2018 21:57

"...a vlak by měl jet pomalu, aby za jízdy mohly okny létat motýli sem a tam..." Z filmu "U mě dobrý".

1 0
možnosti
MH

No to je hotová tragédie.

1 z 50ti by mohla napsat "Bude mi padesát a ještě jsem nespala s mužem".

Ve třiceti je pannou takových 4-8% žen.

Někde jsem o tom četl článek - ta procenta jsou relativně vysoká, podstatně vyšší než by někdo na první pohled čekal.

0 0
možnosti
Foto

Na to se mi těžko argumentuje. Příběh si mě našel sám, nikdy jsem se tímto tématem nezabývala a žádné statistiky jsem k tomuto problému bohužel neviděla.

Jestli jsou Vaše informace relevantní, pak je to zajímavý rys naší doby.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc pěkně pojaté téma, o kterém se málo mluví.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Katko, je to takové trochu tabu téma. Dneska jsou média spíš plná patnáctiletých děvčat a jejich čilého sexuálního života. Určitě je v tomto dnes doba uvolněná až volná, ale existují i jejich protipóly, kterým se však nevěnuje nikdo. Zřejmě to není tak zábavné a čtivé.

0 0
možnosti
Foto

R^Držím jí palce. Ona asi patří do té sorty, co to má od přírody těžší. Možná po tom vztahu touží až příliš, to chlapy odpuzuje. Dostanou strach, že si je chce uvázat nakrátko. Měla by to pustit z hlavy a normálně spokojeně žít. Za chvíli se na ni začnou lepit sami.:-)

1 0
možnosti
Foto

To může být pravda. Třeba vyzařuje určitou zoufalost a snahu, kterou my jako ženy nevnímáme, ale muž to spolehlivě vycítí. Určitě to chce žít naplno a neseparovat se. Třeba už se někde za rohem na ni směje štěstí, jen o tom zatím neví.:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Srdečně Vám děkuji za zastavení i za rozumný názor. Osud té mladé ženy není žádnou senzací, jen souhrou životních okolností a jejich důsledkem, potěšilo mě, že jste to vnímal přesně tak, jak jsem to při psaní myslela.

0 0
možnosti
JZ

Zvláštní no. Pokud ta žena svými vnějšími i vnitřními vlastnostmi zcela spadá do normálu - průměru - je společenská, má kolem sebe více chlapů a za celá léta s ní nikdo nestál prožít více... to je jakoby i statisticky nepravděpodobné, ale tak asi je to možné. Vycházím tedy zdvořile z předpokladu, že dotyčná má na sebe realistický pohled a nic podstatného nezamlčuje, co by mohlo nezájem chlapů vysvětlovat.

Já teda znám pár lidí, co mají i daleko po třicítce velmi skromné sexuální zkušenosti, nebo dokonce zřejmě žádné. Znám lidi přes třicet, co v životě neměli žádný vztah nebo jen nějaký silně krátkodobý. Ale u těchto lidí existují zcela objektivní příčiny této situace: někteří zřejmě nepochopili, co to partnerský vztah je a že by měli taky udělat jisté změny u sebe, aby byla nějaká žena ochotna do toho jít. Druhé sortě lidí je to jedno a žádný takový vztah nepotřebují. Ale že by někdo vztah chtěl, byl "objektivně" normální a za celá léta nikdo o něj nezakopl, to teda asi neznám.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za zastavení i za sympatické zhodnocení dané situace. Tady zřejmě půjde o zvláštní kombinaci nešťastné souhry náhod, jinak nevím... Snad to začalo tím, že dobu zrání, kdy má mladý člověk nárok být i trochu lehkovážný a pouštět se do vztahů klidně bezhlavě, tak v té době byla zřejmě po nemocnicích a léčebnách, prostě řešila vážné věci a kontakt s rozvernými vrstevníky asi žádný nebo nepatrný. Tipuji, že ve chvíli, kdy měla nejhorší za sebou, už byla asi víc zodpovědná a vztahy nanečisto si prostě nemohla vyzkoušet. Třeba se pletu, ale napadlo mě, že na tom bude něco pravdy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik