Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

OMG, hrozně hloupá ženská, která má předsudky. To snad ani není možný, že v dnešní době dneska někdo kastuje lidi podle vzdělání. A jen propo, dneska takovej šikovnej truhlář, nebo podobná řemesla, bere víc, než nějaký ing :-)

8 1
možnosti
VK

Omg, zápletka z tuctové pohádky :D

0 0
možnosti
PVČ

Řekl bych, že onu zmiňovanou "dělnickou úroveň" má hlavně mentální výbava oné paní.

11 0
možnosti
EK

můj ex je aktuálně v diplomatických službách. ve vzdělání problém není, jsme oba vš. ale jsem moc ráda, že je ex. to jeho "já já já, jenom já" už fakt vydržet nešlo. a že jsem to snášela a podporovala ho ze svého malého platu celé dva roky civilky.

0 0
možnosti
PJ

P48e76t64r 42J37a93n66s70a

31. 7. 2018 15:26

Hloupá úvaha kačeny, která by chtěla do všeho kafrat. Taková typická tchýně. Vztahy mezi lidmi nejsou o rozumu, ale emocích. A emoce mají svoji obrovskou hodnotu v životě lidském. To by už mohla vědět a neé pindat blbosti.

9 0
možnosti
JL

J63a40n 35L18a83c42i95n18a

31. 7. 2018 15:19

Vzhledem k hodnotě článku paní autorce uděluji, jak to již udělali jiní a očividně ji to velmi potěšilo, čestné uznání... ale tam to končí.

Nesmyslná slátanina, která vznikla asi z nějaké potřeby to někomu sdělit a okolo je jen rostlinstvo a nějaký ten domácí miláček.

2 0
možnosti
RL

Nejsem si jist jestli v reálu na to životní souznění opravdu má ten dosažený stupeň vzdělání takový vliv.

V rodině mám lékaře, nadprůměrně erudovaného (např. přednáší i na VŠ). Když se vrátí domů, tak je často natolik "vyšťavený", že hlubokomyslné intelektuální rozpravy jsou tím posledním po čem jeho srdce plesá. Doma se stará o zahradu, nemá problém dělat kolem rodinného domu i zedničinu, rád si zajede na ryby, je členem střeleckého klubu,.... trávení osobního volna kavárenskými rozpravami s různými tamními mudrci na zivotně závažná témata, na to nemá čas ani náladu, to raději ten čas věnuje zrytí záhonu.:-P

Dcera vysokoškolačka z článku by si s ním zřejmě neměla co říct.:-P

4 0
možnosti
MP

Mám dvě vysoké školy a chodila jsem s manažerem, programátorem, vysokoškolským ucitelem, státním úředníkem... teď je mi 40 a mám konečně vztah, ve kterém jsem šťastná, s deníkem se základním vzděláním. Vše je o lidech, ne jejich vzdělání či společenském statusu ...

7 0
možnosti
MK

Milá maminko ... možnosti 4. a 5. budou asi ty nejlepší ... možná i ta cesta do zahraničí, pokud ovšem vaše dcera bude chtít - takže asi tak bych to viděl. Jsou do sebe zamilovaní a truhlář není špatná partie ... jenže ve vašem pohledu to bude tak, že prostě skončila špatně v nějaké vesnické díře. Zkuste se nad tím povznést je to její život ne Váš.

0 0
možnosti
PH

No tak i truhlar v truhlarne si muze precist Vergilia v originale.

11 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,95
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik